Announcement

Collapse
No announcement yet.

en morsom en til, en fredags kveld

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Far og sønn på 10 år var i dyreparken da sønnen utbryter, se.... en miraff. Far ser på gutten med en oppgitt mine og sier. det heter ikke miraff, det heter sjiraff, og dessuten er det ikke en sjiraff men en kanel
    Alt som kan fjernstyres.
    ---------------------------------------------
    The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
    Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
    Steinar Kvarme.

    Comment


    • Må bare dele denne når jeg husker den!





      hahahhaa

      Comment


      • Egner seg bra som modellflyhustru, det er ikke alt dem behøver skjønne.... Søt var hun i alle fall

        Comment


        • oida ... En ørliten tanke blond
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • litt blond vel..
            syntes det er like gøy å se på som det er å fly
            carl goldberg ultimate
            DJI S900
            piper pawnie el kjærre


            Futaba 14SG
            diverse epp tjafs
            Per-Egil Furuseth

            Comment


            • Og her er en norsk slektning. Utrolig hvor liten verden er
              Alt som kan fjernstyres.
              ---------------------------------------------
              The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
              Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
              Steinar Kvarme.

              Comment


              • SVADAGENERATOR.
                Her er tips fo9r neste tale i årsmøtet for klubben. Etter en halv time ved hjelp av svadageneratoren, blir du garantert valgt til formann: Svadageneratoren
                RolvB
                Flisespikkeri er gøy!
                Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
                Dyrøy MFK
                ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
                http://rolv.info

                Comment


                • hahaha Genialt. den skal eg bruke når eg skal skrive tale til komfirmanten
                  Alt som kan fjernstyres.
                  ---------------------------------------------
                  The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
                  Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
                  Steinar Kvarme.

                  Comment


                  • Disse ordene og setningene har jeg sett på utall av møter og seminarer. Generatoren brukes ofte i det offentlige.
                    Vennlig Hilsen
                    Arne Husby

                    Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

                    Comment


                    • Det kom en tryllekunstner til Kautokeino og hadde show på samfunnshuset.
                      Han gjorde korttriks, kanin opp av hatten, saget i to en dame, etc. etc.
                      Så kom grand finale. Han kom ut på scenen med en diger krokodille, åpnet kjeften på dyret, dro ned buksa og la hele stellet i munnen på krokodillen. Så tok han med knyttet neve og slo dyret i hodet så den klappet munnen sammen. Men han var lynrask og trakk seg ut før han ble bitt. Han reiste seg opp og mottok applausen, så sier han:
                      - "Er det noen som tør gjøre dette etter meg"?
                      Helt stille i salen og han gjentar spørsmålet, men føyer til:
                      - "Tusen kroner til den som gjør dette etter meg"!
                      Da reiser ei lita samekjerring seg på bakerste benk og sier:
                      - "Æ vil gjerne prøve, men da må du ikke slå meg så hardt i haue" )
                      Tom I. Arntsen

                      Comment


                      • Og enda en tryllekunstner denne gubben hadde en kompis som han alltid lurte trill rund med triksa sine. ein dag satt dei i badstu og kompisaen sa. Nå sitter vi i en badstu helt nakne, ikke pokker om du klarer å lure meg nå. Tja..... sa tryllekunstneren, før han beordret kompisen til å stille seg på alle fire midt på gulvet. Tryllekunstneren stilte seg bak og sa. Kjenner du tommelfingeren min oppi rompa di nå? Ja svarte kompisen. Tryllekunstneren bøyer seg da forrover og sier HOKKUS POKKUS mens han vifter med fingrene forran ansiktet til kompisen
                        Alt som kan fjernstyres.
                        ---------------------------------------------
                        The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
                        Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
                        Steinar Kvarme.

                        Comment


                        • Lars Petter Nesse

                          Votec 322 40% 3W170cs
                          Extra 330 40% 3W212cs

                          Comment


                          • Og en annen distre pilot.....denne er knallbra

                            Øyvind

                            www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

                            Comment


                            • Tom I. Arntsen

                              Comment


                              • Det eneste en iPad kan brukes til

                                Videoen er på tysk, men med vanlig skole tysk så greier man å få med seg det meste av innholdet

                                Historien begynner med at "pappaen" har fått en ny iTing i gave og datteren spør om han har greid å komme i gang med å bruke den .......

                                Biertijd.com // Media » Grandpa's iPad


                                meget bra!
                                Last edited by Quadrocopter; 27-04-12, 14:49.

                                Comment

                                Working...
                                X