Announcement

Collapse
No announcement yet.

en morsom en til, en fredags kveld

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • En gynekolog hadde måttet omskolere seg til bilmekaniker oh hadde til eksamen og overhal fullstendig en bilmotor.
    Av 100 oppnåelige poeng ender gynekologen på 200 poeng, og han spør undrende hvordan han hadde fått så mye poeng da læreren sier følgende:
    Du har fått 1oo poeng for bra utført arbeid og 1oo til for ar du gjprde det gjennom eksospotta!!!!!

    Comment


    • tom cruise har broblemer med p kreftene

      Comment


      • Originally posted by Soarer View Post
        Og nå har jeg plutselig ei vaskemaskin til salgs..
        Jeg håper dette bare var en trailer og at du kan fortelle oss når spillefilmen har premiere Gudmund!!


        På denne siden finner du litt av hvert, det meste flyrelatert....
        (Warning: Ikke alt er i kategorien morsomt)

        Sjekk blant annet snutten som heter "helocrash.wmv", kommentarene til slutt sier alt!

        http://www.micom.net/oops/

        God Helg!
        Last edited by Jan_Petter; 19-12-08, 18:21.
        http://www.phoenix-rc.org/
        http://www.glamdalrck.net
        http://www.scalewarbird.org/
        ---------------------------------------------------
        Flying is the second greatest thrill known to man, landing is the first

        Comment


        • Har du fly som du er drita lei? du kan faktisk ha det gøy med disse også om man har litt fantasi Verify to Continue
          Alt som kan fjernstyres.
          ---------------------------------------------
          The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
          Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
          Steinar Kvarme.

          Comment


          • Husk: Alltid bak propellen.

            Mulig bildet allerede ligger her et sted, men uansett:
            Attached Files

            Comment


            • Hei!

              Det bilde der har jo en person her inne som avatar, husker ikke hvem, men han kommer vel snart!

              For meg er det enda fredag så jeg må bare poste denne




              Mvh Robert.
              ~Futaba 10C~


              ~T-Rex 500 v-bar~
              ~T-Rex 700 v-bar~ Home edition

              ~Min Cnc byggetråd #1~
              ~Min Cnc byggetråd #2~
              ~Min Cnc byggetråd #3~


              ~Trondheim Modellflyklubb~

              Comment


              • må bare se denne. hehe. hør lattern.....
                Lower, Lower, oops.
                Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.

                Comment


                • Gikk glipp av forrige fredag (!) og regelen sier vel at når det er lov da. (har jeg hørt)..

                  En bitteliten en da:
                  En ung gutt fra en by i Nord Norge flyttet til Oslo og gikk til ett
                  stort kjøpesenter for å søke jobb. Sjefen for kjøpesenter spurte: "Har
                  du noe selgererfaring?" Gutten svaret: "Nåååå, jooo, har nok jobbet som
                  selger hjemme i bygda."

                  Ettersom sjefen syntes gutten virket trivelig og frampå, bestemte han
                  seg for å ansette han. "Du kan begynne i morgen tidlig" sa han til gutten.
                  "Jeg kommer ned etter vi har stengt i morgen kveld og ser hvordan du
                  har hatt det på din første dag på jobb."

                  Gutten hadde en tung dag, men til slutt var den ferdig. Etter stengetid
                  kom så sjefen ned som han hadde lovet dagen før. "Hvor mange salg
                  gjorde du i dag?" Spurte sjefen. Gutten svarte: "Ett."

                  Da ble sjefen litt forundret og sa "Bare ett!? Våre selgere bruker
                  normalt å gjøre mellom 20 og 30 salg på en dag. Hvor mye penger var det
                  snakk om?"
                  Gutten svarte: "1 911 138 kr.
                  "Sjefen ble svært overrasket og sa: "1 911 138 kr!!! Hva solgte du til
                  han?"

                  Gutten svarte: "Først solgte jeg en liten fiskekrok. Så solgte jeg en
                  mellomstor fiskekrok. Deretter solgte jeg en stor fiskekrok. Siden ble
                  det fiskesnøre. Da jeg spurte hvor han skulle fiske, svarte han at han
                  skulle dra ned til kysten. Da sa jeg at han kunne trenge en båt, så vi
                  gikk ned til båtavdelningen. Der solgte jeg han den store Baylineren
                  med dobble motorer. Deretter viste det seg at hans lille Honda Civic
                  ikke kunne dra den store båten, så jeg tok med han til bilavdelingen og
                  solgte han en Chevrolet Tahoe 4-hjulstrekker.

                  "Sjefen, som nå var i sjokktilstand sa... "Så du mener altså at en mann
                  kom inn for å kjøpe en fiskekrok og du klarte å selge han en båt og en
                  bil????"
                  Da svarte gutten glatt: "Nei, nei! Han kom inn og skulle kjøpe
                  tamponger til sin kone, og da sa jeg at han like gjerne kunne dra og
                  fiske, ettersom helgen allikevel var ødelagt!"
                  Last edited by Soarer; 03-01-09, 02:02.
                  Mvh
                  Gudmund

                  Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
                  Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

                  Comment


                  • hehe den var bra hehe
                    Last edited by audifrik; 03-01-09, 01:54.
                    Lower, Lower, oops.
                    Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.

                    Comment



                    • dette er sport det hehe.
                      Lower, Lower, oops.
                      Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.

                      Comment


                      • Pass opp, det kan ta overhånd...

                        Last edited by Soarer; 03-01-09, 02:24.
                        Mvh
                        Gudmund

                        Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
                        Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

                        Comment


                        • hehe.. den var litt lei og komme seg ut av ja hehe
                          Lower, Lower, oops.
                          Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.

                          Comment


                          • Originally posted by audifrik View Post
                            hehe.. den var litt lei og komme seg ut av ja hehe
                            Var nok det ja..
                            Han hadde vel gått glipp av en time eller to på universitetet?
                            Grådighet er en stygg ting..
                            Her er imidlertid et sannhetsord bygd på en professors erfaring:


                            En professor sto foran sine studenter med en del effekter foran seg. Da forelesningen begynte, tok han lydløst frem et tomt syltetøyglass som var ca. 5 cm i diameter, og fylte det med stein. Da det ikke var plass til flere steiner, spurte han studentene: "Er glasset fullt nå?"

                            Alle var enige om at det var det!

                            Så tok professoren frem noen små steiner. Han puttet dem forsiktig ned i glasset mens han ristet på det. Dermed falt de små steinene ned i tomrommene mellom de store steinene. Da glasset var proppet til kanten, spurte han studentene igjen:"Er glasset fullt nå?"

                            Alle var enige om at NÅ var det fullt!

                            Da professoren så tok frem en pose med sand, begynte studentene å le. For professoren kunne jo saktens helle en hel del sand ned mellom sprekkene som fremdeles var mellom de store og de små steinene. Han fylte glasset helt opp med sand. "Nå!", sa professoren, "vil jeg gjerne at dere forestiller dere at dette glasset er deres liv." "De store steinene er de betydningsfulle tingene i livet deres. Familien, kjæresten/ektefellen, barna, deres helse, - altså ting som gjør at selv om dere skulle miste alt annet, ville livet deres fremdeles være fyllt. Småsteinene er de knapt så viktige tingene, som for eksempel jobben, bilen, huset. Mens sanden er alt annet!"

                            "Husk, hvis dere først fyller glasset med sand, er det jo ikke plass til små og store stein. Det samme gjelder for livet! Hvis dere bruker all deres tid og energi på små, ubetydelige ting, blir det ikke plass til de store og viktige tingene! Ha alltid fokus på hva som er viktig for nettopp deg, slik at ditt liv blir lykkelig. Lek med dine barn og sett av tid til legebesøk, slik at helsen din alltid blir tatt vare på!

                            Gå på byen med din partner og allikevel vil det være tid til å jobbe, gjøre rent huset og alt annet som tilsvarer småstein og sand."

                            "Fyll ditt liv med store stein - ting som virkelig betyr noe! Hold styr på hva som skal prioriteres som store steiner. Resten er jo bare sand!"

                            Professoren så utover sine studenter, så tok han frem en øl. Ganske forsiktig helte han en hel øl ned i sanden med store og små stein. Han snudde seg så mot salen og sa: "Og moralen er: Uansett hva som skjer i ditt liv, er det alltid plass til en øl......!!!"

                            En fin målestokk for mitt syn på innholdet i et glass.
                            Modellfly og sånt er sand, musikk er/kan være de små steinene, og de store tingene som utgjør volumet er alltid størst..
                            Vi er så forskjellig, og sånn vil det nok alltid være.
                            Last edited by Soarer; 03-01-09, 03:19.
                            Mvh
                            Gudmund

                            Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
                            Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.

                            Comment


                            • Originally posted by Vegabond View Post
                              Hei!

                              Det bilde der har jo en person her inne som avatar, husker ikke hvem, men han kommer vel snart!

                              For meg er det enda fredag så jeg må bare poste denne




                              Mvh Robert.
                              Hehe, det var meg det. Hadde den siden jeg ble medlem helt til for et par uker siden så det er vel ok!
                              Lol

                              Peter
                              Peter Rahm
                              Siggerud
                              Cirrus RCFK

                              Comment


                              • likte godt denne eg da
                                Og så har man jo disse "invisible rope" stuntene da
                                Alt som kan fjernstyres.
                                ---------------------------------------------
                                The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
                                Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
                                Steinar Kvarme.

                                Comment

                                Working...
                                X