hei! skal kjøpe noe fra hobbycity.com og da hadde det vært fint om dollaren var lav, ser nå at den stiger og stiger... men er det lurt og vente litt med og kjøpe? kan den gå ned igjen ganske snart?
Unconfigured Ad
Collapse
valuta hjelp?
Collapse
X
-
valuta hjelp?
Joakim L. T. 94-Modell
---------------------------------------------------
Aeroworks - Extra 300
Extreme Flight - Yak 54E Profile
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
C Goldberg - Cub med flottører
OMP - Katana V2
those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at allTags: None -
Normalen på dollaren er jo mellom 6 og 7 kr. Kronekursen er historisk lavnivå nå, så dollarkursen vil nok falle litt, antar jeg. Når den var på 4.98, så var det veldig lavt.Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.Comment
-
greitda venter jeg litt
så at den gikk fra 6 i går til 7 i dag
Joakim L. T. 94-Modell
---------------------------------------------------
Aeroworks - Extra 300
Extreme Flight - Yak 54E Profile
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
C Goldberg - Cub med flottører
OMP - Katana V2
those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at allComment
-
Har selv lest litt om dette, og de som har peiling sier at dollaren ventes ned til det nivået den var for litt siden, eller enda lavere. Grunnet finanskrisen skal visst blant annet arbeidsledigheten gå opp, og dollaren vil svekkes. Hvis krona da samtidig styrker seg er vi godt på vei!William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment