Unconfigured Ad

Collapse

Skeive vinger

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bjeff
    • Jul 2007
    • 2010

Skeive vinger

Jeg har mange venner og bekjente som er skeive (i kunstverdenen er det stort sett akseptert å være homo/whatever). Regner med at det er omtrent 10% av modellflyfolk som er skeive også (vanlig påstand at 10% av befolkningen er skeiv). Jeg mener det bør være uproblematisk å være skeiv uansett, og tar det for gitt at om jeg tar med mine venner hvorsomhelst, iberegnet striper, at det er helt OK. Det er faktisk min skeiveste venninne som har vært mest opptatt av modellflyene mine hittil, hun er i ferd med å begynne å fly selv.

Skrev denne posten etter å ha lest denne artikkelen om Justin Fashanu:

Anders Eiebakke
    90078513
  • nixxon
    • Feb 2005
    • 478

Originally posted by bjeff
    Jeg har mange venner og bekjente som er skeive (i kunstverdenen er det stort sett akseptert å være homo/whatever). Regner med at det er omtrent 10% av modellflyfolk som er skeive også (vanlig påstand at 10% av befolkningen er skeiv). Jeg mener det bør være uproblematisk å være skeiv uansett, og tar det for gitt at om jeg tar med mine venner hvorsomhelst, iberegnet striper, at det er helt OK. Det er faktisk min skeiveste venninne som har vært mest opptatt av modellflyene mine hittil, hun er i ferd med å begynne å fly selv.

Skrev denne posten etter å ha lest denne artikkelen om Justin Fashanu:

http://www.dagbladet.no/2008/11/28/m...ofili/3850222/
    Det går sikkert fint det. Så lenge vedkommende ikke skal opp i lufta. Da blir det bare tull med skjevheter involvert.

Comment

• JR DUDE
      • Jul 2007
      • 285

Helt greit for det bare det ikke blir noen antydninger mot meg
      Takk for deeeeeee

Mvh Pål Jonny

Comment

Working...