Unconfigured Ad

Collapse

Animert reklame #¤¤%%&///&%¤%¤

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rossi
    • Feb 2006
    • 145

Animert reklame #¤¤%%&///&%¤%¤

Animert reklame!!!
    Det må da være mulig å reklamere for produkter og nettsteder uten den fordømrade animeringen?
    Hver gang jeg kommer inn på forumet så krymper jeg nettleseren inn til en blyantstrek for å undgå all flimringen fra annonsørene.
    Slikt irriterer meg såpass att det har motsatt virkning og ender i ”siste sjangs” kategorien.
    Hva med å lære av de store som Helifreak og RunRyder? Kun reklame på forsiden.
    Hrmf... Godt det snart er ferie
    Alt kommer ned....
  • Illusion
    • Jun 2008
    • 703

Det som er enda gøyere er når man klikker på ett bilde også kommer reklamen over bildet.. helst så liker den å dekke x-knappen slik at man ikke får lukket bildet

Comment

• Brumm
      • Apr 2008
      • 1816

Dersom du bruker Firefox nettleser kan du jo installere add-ons som denne:
      Download Adblock Plus for Firefox. One of the most popular free ad blockers for Firefox. Block annoying ads on sites like Facebook, YouTube and all other websites. Adblock Plus blocks all annoying ads, and supports websites by not blocking unobtrusive ads by default (configurable).

Har ikke testet den selv men jeg vet at firefox har mange nyttige add-ons som bl.a fjerner reklame..
      Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

Comment

• Quadrocopter
        Moderator
        • Aug 2007
        • 6357

Det er ikke rene ads linker så dere må bruke https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/433 for å ta knekken på flash reklame bildene (du kan selv velge om du ønsker å se dem)
        Last edited by Quadrocopter; 09-07-09, 15:35.

Comment

• Karmann
          Moderator
          • Oct 2006
          • 735

Artig at man også ser reklame for russiske damer. Det er liksom ikke grenser hva man kan få kjøpt på enkelte rc-sider.
          Mvh
          Morten Aase

Comment

• bjeff
            • Jul 2007
            • 2010

Originally posted by Karmann
            Artig at man også ser reklame for russiske damer. Det er liksom ikke grenser hva man kan få kjøpt på enkelte rc-sider.
            What, where? Jeg pleier å väre pålogget og går dermed tydligvis glipp av litt av utbudet .

Forövrig lever vi i en tid der bildene tar mer og mer over for språket. Det er best å ikke irritere seg over at bildene er i farger og at de beveger seg, for ilöpet av en kveld ser vi flere bilder enn det totale antallet (kjente) malerier som ble laget under hele renessansen. Öynene våre blir mer selektive, sansene lärer seg å skille bort det uvesentlige. Teksten "forfaller" med skrivefeil og håplös syntaks når ikke bare språkeksperter ytrer seg fritt offentlig, syns noen fjompenisser, men det er i folkelige nettfora det nye språket skapes. Emoticons er jo et bittelite eksempel på det sistnevnte
            Anders Eiebakke
            90078513

Comment

• TapZ
              • Oct 2005
              • 711

Installer en god adblocker. Ser aldri noe til reklamer jeg. Hverken på dette forumet eller andre nettsider.
              Frank Thingelstad
              2050 Jessheim

Comment

Working...