Unconfigured Ad
Collapse
Sinna to-og-en-halv kubikker!
Collapse
X
-
-
Comment
-
Rossi 15 tunedpipe
Det var det jeg håll på med 80 og 90 tallet føre jeg flytte till Norge. på min tid var det 15,92 m line center model center handtag 10 laps = 1 km. Jeg hadde som beste hastighet 260 kmh ? + - . Det jeg husker fra den tiden dette tog all min tid vi lagde allt sjølv det vi i kjøpte var motorn Rossi 15 helt fennomeal motor 35000 rpm ( 1,55 hkr )kanske friskt.
Resten lagde vi sjølve bunnpanne støpte vi enbladige propeller med motvikt laget vi + det asymetriske flyplanet. Hadde mye gøy på den tiden.
Dette med og fly Speed F2A krever faktsik lit av piloten en 500 grams plan kommer opp ca 20 kilo vekt når det går i dem høye hastighetr så dette er inget og leke med ( kanske derfor dom har satt en aldersgrense på denne gren i linkontroll )
Dette er er en typisk gren som man må tävla i for at få reda hvor man står i verden ranking.
Alle møts på samme vilkor og har samme utstyr ( noen kommer med egen motor ) det er prop areodynmamik det går ut på.Hasse Øhlund.
Sbach 40% New fuselage 3W 150cc. Carf Pits S12 3w 212cc. CARF GEE BEE Moki 215cc. Ekstrem Flight Edge 50cc. ++++++Comment
-
Linestyring er gøy og billig..!
Mvh Einar - kjempemoro...bare forsøk!
PS...
Har jo holdt på med dette i noen år..Comment
-
If you're faced with a forced landing, fly the thing as far into the crash as possible. — Bob HooverComment
-
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment