Unconfigured Ad

Collapse

Hong Kong posten trege ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Te-raptor
    • Jul 2004
    • 693

Går og venter på en pakke med freser fra det ville Østen nå, den ble sendt på billigste vis den 26.10. Bestilte 200A ESC og noen batterier fra Hobbycity her om dagen (ble sendt i dag tidlig med EMS), det skulle ikke forundre meg det minste om det siste kommer først...
    Terje

Comment

• Tertitten
      • Dec 2007
      • 3014

[QUOTE=hugo;226155]er ikke enig. Dersom du sammenligner flying hobby mot http://aerialhobby.com/ ser du at prisene varierer.

eks. rotor holder
      Explore 30 fascinating facts about flying hobbies, from piloting real aircraft to drone racing, RC planes, paragliding, and extreme aerial sports.

koster 38 usd

Vi bør vel sammenligne samme merke?
      Jeg kjenner heller ikke alle foretninger og priser, men ut fra de jeg vet om og som jeg har skjekket, så vet ikke jeg om noen billigere.
      Terje Egeberg
      "Opp ska det og det får bare virke"

38% Carf Sukhoi ZDZ 180
      40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
      35% Pilot Extra 330 DLE 120.
      3DHS slick 89" EME 60.
      3DHS Slick 71"

Comment

• hugo
        • Jul 2007
        • 64

Har sammenlignet ut fra funksjon ikke hva som er stempled på delen.

Har sammenlignet deler både fra Align og andre produsenter og har ikke merket noen kvalitetsforskjell.

Men hver til sin smak. Kjøp gjerne en orginal del til 4 ganger høyere pris enn en del fra annen produsent som er helt lik.

Jeg kun bemerket at den ene butikken var billigere enn den andre som solgt tilsvarende deler. Har ikke sagt noe om org. uorg. deler.

Dersom en skal ha masse deler så blir det fort en god del penger ekstra for org. deler.

Hugo

Comment

• bth
          • Dec 2003
          • 1638

Er på vei nå!

Bestillt og betalt 4/11
          Plukket 8/11
          Sendt fra HobbyKing 9/11

The item (RBxxxxxxxxxHK) left Hong Kong for its destination on 19-Nov-2009
          Tok en uke på Hong Kong post før den ble sendt. Ventet nok på ledig fly. Sikkert mye EMS om dagen.

Var en tur innom forumet til HobbyKing:
          Jason5001 Forum Admin:
          2) Hong Kong post have experienced a slow down recently, and in HKP's defence it's not really their fault. The shocking fact is there isnt enough planes leaving the country to carry all the mail out right now and this will probably continue until Christmas
          Last edited by bth; 19-11-09, 20:25.
          Bfight 210
          De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
          De Havilland DH 2 skala 1/5,3
          Phoenix RC Club

Comment

• Øyvind M
            • Oct 2008
            • 837

jeg tror de gjør det av sympati til posten. er jo tross alt kollegaer det her, og ingen vil jo at posten skal se dårlig ut
            dx7

Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
            Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
            Løten MFK
            Stay Frosty

Comment

• Quadrocopter
              Moderator
              • Aug 2007
              • 6357

Hvis dere sjekker Hobby King Forumet så ser dere at det er flere som sliter med Hongkong posten nå om dagen!

Handlet noe i på tirsdag fra Flying Hobby og pakka var sendt med EMS fra HK på onsdag, og den var ferdig tollbehandlet i kveld - så det gikk relativt fort - klaffer alt så er den på døra i morgen!
              Last edited by Quadrocopter; 19-11-09, 20:56.

Comment

• bth
                • Dec 2003
                • 1638

En returvarebrevsending som ble sendt fra Hobbyking samme dag venter fortsatt på fly.
                The item (RBxxxxxxxx3HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 12-Nov-2009.

The item (RBxxxxxxxx6HK) left Hong Kong for its destination on 19-Nov-2009
                Sendingen er ankommet mottakerlandet 19.11.2009 18:02, 0001 OSLO
                Brevsendingen gikk utrolig fort med fly. Går direkte ?

Mener tidligere sporinger på annen sending viste samme tid på ankomst og fortolling, så det ble bare scannet en gang, og deretter videresendt.
                Bfight 210
                De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
                De Havilland DH 2 skala 1/5,3
                Phoenix RC Club

Comment

• Quadrocopter
                  Moderator
                  • Aug 2007
                  • 6357

I Kina er det billigere å sette inn mennesker enn en PC'er og scannere. Ulempen med dette manuelle systemet er at det tar 4 dager fra kineseren som leste av taggen å la notatet i inn-kurven, til han som registrer fikk lest den og puttet nummerert inn i systemet.

Det er er dette som er forskjellen mellom Human Compunting og Real Computing

Pakken min kom på døra i dag - 4 dager fra bestilling til hjem på døra og 1/2 pris av hva det koster her i landet er ikke galt
                  Last edited by Quadrocopter; 20-11-09, 19:13.

Comment

Working...