Announcement

Collapse
No announcement yet.

Åpent brev til Brumm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Åpent brev til Brumm

    Jeg stiller spørsmålet som alle lurer på:

    HVORDAN GÅR DET MED SNUSINGEN?! HAR KONA SOLGT 700'ERN?

    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

    Anything worth doing is worth overdoing!

  • #2
    det er ikke julaften enda

    Comment


    • #3
      status er: jeg kasta brumm ut av huset, han begynte å snuse og jeg tok over 700'n og kona:O
      dx7

      Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
      Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
      Løten MFK
      Stay Frosty

      Comment


      • #4
        Takk for at du engasjerer deg, Jotto! Det går faktisk ikke så aller værst.. Og nei - kona har ikke solgt 700'en

        Det har vært litt av en utfordring å slutte etter å ha snuset i 24 år.. Jeg skjønnte fort at jeg var sjanseløs dersom jeg skulle kutte ut all form for nikotin på dagen, så derfor har jeg tygget litt Oliver Twist Tropical når abstinensene har vært på det værste.. So far, so good
        Attached Files
        Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
        T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
        T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

        Comment


        • #5
          Hold ut.. du kan klare det!
          Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

          Anything worth doing is worth overdoing!

          Comment


          • #6
            En liten oppdatering

            Julekvelden har passert og builden er godt i gang! Det er fortsatt litt småplukk som står igjen.. Bl.a annet montering av potte og, gyro, paddlere og rx.. Tror tiden kan bli lang frem til våren, etter som doning mest sannsynlig er flyklar om noen dager..
            Attached Files
            Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
            T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
            T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

            Comment


            • #7
              Stå på Brumm. Du klare fint å lura inn ein tur og to fordi om det er kaldt.
              Lykke til med snus sluttinga di
              Mvh:
              Johnny.Ystanes. Ullensvang Herad
              www.folgefonnrc.ning.com

              MA X-Cell Fury Extreme 90
              Raptor 90 3D
              Raptor 50 Titan SE
              T-Rex500GF
              T-Rex450SE V1
              JR Pcm9XII m/2.4Ghz modul

              Comment


              • #8
                Originally posted by Brumm View Post
                Takk for at du engasjerer deg, Jotto! Det går faktisk ikke så aller værst.. Og nei - kona har ikke solgt 700'en

                Det har vært litt av en utfordring å slutte etter å ha snuset i 24 år.. Jeg skjønnte fort at jeg var sjanseløs dersom jeg skulle kutte ut all form for nikotin på dagen, så derfor har jeg tygget litt Oliver Twist Tropical når abstinensene har vært på det værste.. So far, so good
                Jeg har hatt noen opphold (kaller det det), og erfart at etter fire jævlige dager, så går den kroppslige behovet over. Det som er værst er lysten på snus etterpå. Den har man i årevis (hørt at en sluttet for 30 år siden og har lyst på en pris hver dag ennå)
                Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by spitmk16 View Post
                  Jeg har hatt noen opphold (kaller det det), og erfart at etter fire jævlige dager, så går den kroppslige behovet over.
                  Et lite øyeblikk der trodde eg vi snakket om mangelen på flytid
                  Thorbjørn Kirkeleit
                  Haugaland Modellflyklubb

                  Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

                  Comment


                  • #10
                    Summen av alle laster er konstante mener nå jeg, enten det er nikotin eller modellhelikopter Hehe.....
                    Øistein Mo
                    Siljan Modellflyklubb

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by moril View Post
                      Summen av alle laster er konstante mener nå jeg, enten det er nikotin eller modellhelikopter Hehe.....
                      Lastenes sum er ikke konstant, den er additiv!
                      Flisespikkeri er gøy!
                      Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
                      Dyrøy MFK
                      ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
                      http://rolv.info

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by walker76 View Post
                        Stå på Brumm. Du klare fint å lura inn ein tur og to fordi om det er kaldt.
                        Lykke til med snus sluttinga di
                        Takker!

                        Ja, jeg tviler på at jeg klarer å vente helt til våren.. Men det er bør i hvertfall slutte å snø

                        Jeg bor bare 10 minutter unna Årungen og der tror jeg det brøytes stripe, så dersom en av de perfekte vinterdagene med blå himmel og mildvær skulle komme blir det nok en tur dit
                        Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                        T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                        T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                        Comment


                        • #13
                          Gratulerer Brumm!
                          Du har klart noe jeg ikke har ennå; sluttet å snuse. Jeg har selv snusa i 25 år, og har mange ganger prøvd å slutte uten helt å lykkes, men jeg har ikke gitt opp håpet ennå. Man får visst abstinenser av å ikke fly helikopter også. I dag klarte jeg ikke å styre meg lengre etter all den gode julematen, drikken og tv-tittinga, så tok med meg 600'en opp på stripa vår. Det var -6 grader og litt kald østavind, men fikk nå flydd en tank før fingrene ble numne og kroppen begynte å skjelve (ikke grunnet redsel da). Det å få fly opp en tank gjør kroppen min mye bedre enn en pris snus. Og gleden av at det gikk bra øker selvfølelsen og man går hjem glad og fornøyd.

                          Ha en fortsatt God Jul!

                          Comment

                          Working...
                          X