Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Takk det samme til deg, så nå er det bare å vente på de harde pakkene fra julenissen eller kansje postbudet er den jeg stoler mest på. Han tuter nesten daglig utenfor min dør (Vi) he he er heldigvis ferdig med forbredelser og julepakker, så jul blir det i år også. Ellers ønsker jeg alle modellflygere en GOD JUL og et flygene start på det nye året.
Jeg må slenge meg på her og ønske alle modellflyvere her inne en riktig god jul og et godt nytt år! Jeg har aldri dratt på så mange treff/turer som jeg har i år, så mer enn noen gang får jeg også si takk for det gamle!!
Nå har kulda kommet for å bli en stund, minus 10 og helt for j...... kald nordavind suser rundt husveggene.
Takk å pris for varmekablene på hobbyrommet og byggesett med trelim!
God jul & godt nytt år ønskes til alle sammen
Synd det ikke finnes termodresser med mulighet å koble seg til bilens varmeapperat. Bare klippe hull i fingertuppene på hansken for å få gjennomtrekk med varmluft, tenkte tanken i dag på stripa -8 og en liten trekk rett ved sjøen. Kaldt men gøy likevel.
Synd det ikke finnes termodresser med mulighet å koble seg til bilens varmeapperat. Bare klippe hull i fingertuppene på hansken for å få gjennomtrekk med varmluft, tenkte tanken i dag på stripa -8 og en liten trekk rett ved sjøen. Kaldt men gøy likevel.
Om det ikke finnes, LAG en da vel... Du burde jo ikke ha problemer med det...
Mvh
Gudmund
Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment