Unconfigured Ad
Collapse
Nå snur sola
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Vi gleder oss, jeg håper på flere flydager i 2015 enn de få jeg hadde i 2014 !
Ser at nissen har levert noe som kan ligne på harde pakker fra en modellflybutikk,
kan nesten ikke vente til i morra etter middag med å pakke ut !!
God Jul alle sammen, det er en fornøyelse å være på samme forum som dere !!
Comment
-
Regner med at vi får rapport om hva pakkene inneholdt i morgen
Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening
Anything worth doing is worth overdoing!Comment
-
Nei, det gjør'n ikke det!
Gjenta etter meg: Jeg lever i det enogtjuende århundret og her snur ikke sola men jorda tipper tilbake igjen!!!Last edited by bjornal; 22-12-15, 10:26.Propellen skal være på toppen!
Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.Comment
-
Comment
-
Propellen skal være på toppen!
Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.Comment
-
Neida, det er universet som snur, jorda står stille. Det er noe alle vet, men man kan ikke snakke om det for å tråkke på de lærdeComment
-
Tenkte jeg muligens skulle prøve en liten runde med NX4'en i morra om det byr seg en mulighet. Måtte bytte cyclic og throttle servo etter at en CC 10A bec bestemte seg for at det var trivelig å sende 3s lipo-spenning rett gjennom... Huzzah...Propellen skal være på toppen!
-
Så ikke at sola snudde, er for langt nord i jula for å se den i det hele tatt, men er helt overbevist om at det er den som snur ja!Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment