Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Nan Xplorer FullCarbon X tail
Pike Perfect X tail
Pike Brio / Giant
Alpina 4001
DG 500/22 Elan under opppussing
Birde of Time ( Noe redusert må restureres )
Jeg vet at Medialinja på HIL bruker 6 og 8 mm til tv-kulisser. Alt for tungt til fly, men kanskje nok til ditt bruk? Jeg ville sjekket hvor de fikk tak i det, hvis ingen andre kommer opp med noe.
Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Sikret meg ei plate på 240x120cm da jeg tilfeldigvis var innom blikkenslager. Norsk stål bruker vist kanalplast som beskyttelse på deres laminerte stålplater...Kan vel være verdt et forsøk hos den lokale blikkenslager. Fikk så mye jeg ville da dette var søppel for dem.
Sjekk også www.plastkompaniet.no , Vinks hovedkonkurrent. Sistnevnte er kanskje det beste tipset, men gutta på Plastkompaniet er definitivt kulest. Alltid trivelig å slå av en plast-prat med dem
Sjekk også www.plastkompaniet.no , Vinks hovedkonkurrent. Sistnevnte er kanskje det beste tipset, men gutta på Plastkompaniet er definitivt kulest. Alltid trivelig å slå av en plast-prat med dem
Trivelig... Mulig det..
Men dem gidder ikke svar på mail..
Pike Perfect X tail
Pike Brio / Giant
Alpina 4001
Pike Perfect X tail
Pike Brio / Giant
Alpina 4001
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment