Unconfigured Ad

Collapse

Scalextric nettbutikk?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • roadrune
    • Jul 2007
    • 2292

Scalextric nettbutikk?

Jentungen fikk en Scalextric bilbane til jul, og selvsagt er far engasjert.

Er det noen som vet om nettbutikker med GODT utvalg av banedeler? De jeg finner mangler det jeg leter etter, eller er utsolgt....

Ser i første omgang etter autovern og noen skinner. Elefun, norwegian og hobby24 har ikke, men jeg handler lett i utlandet også...
    Hilsen Rune Marcussen

MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
    T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
    JR DSX9

Fitjar Modellflyklubb
    ---------------------------------------------------------------------------
    Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!
  • spitmk16
    • Oct 2005
    • 1367

Originally posted by roadrune
    Jentungen fikk en Scalextric bilbane til jul, og selvsagt er far engasjert.

Er det noen som vet om nettbutikker med GODT utvalg av banedeler? De jeg finner mangler det jeg leter etter, eller er utsolgt....

Ser i første omgang etter autovern og noen skinner. Elefun, norwegian og hobby24 har ikke, men jeg handler lett i utlandet også...
    Scalextric is a legendary name in the world of slot car racing, offering fast-paced fun and realistic racing action for all ages. Known for its high-quality track systems, detailed 1:32 scale cars, and accessible setups, Scalextric has been a household favourite for decades. From classic racing icons to modern GT and F

Men for all del, spør om de har ting på lager først. De er billige men trege på avtrekkeren. De sender rimelig fort, men tok for meg 2 uker før de sa at bilene jeg bestilte ikke var inne...

Etter hva jeg har lest, så går ikke USA modellene på eu modeller, dette gjelder da digitale systemet.
    Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

Comment

• Genic
      • Aug 2005
      • 329

Samme som Realraptors, flinke på heli-deler iallefall.
      Men aner ikke hvordan de er på bilbane

Comment

• xcell
        • Jun 2006
        • 47

Hvorfor ikke handle direkte fra http://www.scalextric.com ?

Comment

• spitmk16
          • Oct 2005
          • 1367

Originally posted by xcell
          Hvorfor ikke handle direkte fra http://www.scalextric.com ?
          Fordi de har sykt dårlig utvalg, modellene går ut fort, og her handler alle.....
          Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

Comment

Working...