Mulig det er bare jeg som er blitt tøvete med årene, men engang kunne jeg nesten ikke vente med å logge meg på her. syns det var såå mye nyttig her som gamlegutta skrev.. om oppleveser og bygging og blemmer og med mere.
For all del kommer jo enda mange blinkskudd ennå, men syns det er så mange tråder som blir vridd den ene og andre veien som ender i krangling og dritt kasting.
Lurer hver gang om dette virkelig kommer fra voksne folk alt sammen?
Arrester meg gjerne om jeg tar feil, men syns bare at det ikke er det samme som før.
Trur kanskje at mange ikke tør å skrive om sine siste byggverk eller siste oppleveser i frykt av å bli satt på plass av noen som syns du har bygd for stort,smått eller for fort eller ett eller annet. Ser liksom ikke ut som uansett hva du gjør er det bra nok. Kommer noe kritikk uansett hva du gjør.
Alle disse kritiske meningene skulle kanskje vært i sine egne tråder?
Vet selvsagt at man skal ha lov til å ha sine egne meninger og ha lov å si imot, men syns bare det er så mye surt her til tider.
Kanskje jeg skulle bare holdt kjeft og ikke nevnt noe overhodet.
Var bare nyskjerrig på om det var bare jeg som følte det sånn?
Mvh Tom R Hansen
Bodø
For all del kommer jo enda mange blinkskudd ennå, men syns det er så mange tråder som blir vridd den ene og andre veien som ender i krangling og dritt kasting.
Lurer hver gang om dette virkelig kommer fra voksne folk alt sammen?
Arrester meg gjerne om jeg tar feil, men syns bare at det ikke er det samme som før.
Trur kanskje at mange ikke tør å skrive om sine siste byggverk eller siste oppleveser i frykt av å bli satt på plass av noen som syns du har bygd for stort,smått eller for fort eller ett eller annet. Ser liksom ikke ut som uansett hva du gjør er det bra nok. Kommer noe kritikk uansett hva du gjør.
Alle disse kritiske meningene skulle kanskje vært i sine egne tråder?
Vet selvsagt at man skal ha lov til å ha sine egne meninger og ha lov å si imot, men syns bare det er så mye surt her til tider.
Kanskje jeg skulle bare holdt kjeft og ikke nevnt noe overhodet.
Var bare nyskjerrig på om det var bare jeg som følte det sånn?
Mvh Tom R Hansen
Bodø
Comment