Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Meg selv og supergutten, som stadig flyr RealFlight og klarer det i greit i forhold til hva man kan forvente av en 4-åring. Vet hvordan ta inn hjul, sjekke vindforhold, slå på røykanlegg osv =)
Attached Files
Med vennlig hilsen
Asbjørn Kristiansen, Ski
-------------------
Teori er når man skjønner alt,
men ingenting fungerer som det skal..
Praksis er når alt fungerer som det skal,
men ingen skjønner hvorfor..
Her hos oss kombinerer vi teori og praksis,
ingenting fungerer som det skal,
og ingen skjønner hvorfor..
------------------------------ http://www.f-16.net/
Vi trenger vel ikke akkurat "mugshots" her. Men det hadde vært mest interesant å se hvem som er med. Cowling over hodet og ikke noe navn eller bosted hjelper ikke så mye. )
Jeg prøver med en litt seriøs versjon:
Trond Dullerud
Bor i Klæbu og er medlem av Trondheim modellflyklubb.
40år og snekker. (kanskje bonde snart i tillegg)
Flisespikkeri er gøy!
Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
Dyrøy MFK
ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot........... http://rolv.info
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment