Unconfigured Ad

Collapse

Lenge leve ski på flyene!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Propepperell
    • Jun 2005
    • 1093

Lenge leve ski på flyene!

Greit nok med fly til skiene, men nå må det vel enda VÆRE NOK, eller?
    Jeg er så XXXX-lei denne snøen nå at jeg tror jeg klikker i vinkel. Skal det virkelig ligge 71 (syttioen) cm snø på en alminnelig terassemøbel i Oslo 28. februar?

Ser jeg ikke noe av den globale oppvarmingen i morra kjøper jeg en cheva med V8 motor og lar denne stå på tomgang til mai.

(Ja, jeg savner flyving fra gress..)

Peter
    Attached Files
    Peter Rahm
    Siggerud
    Cirrus RCFK
  • Quadrocopter
    Moderator
    • Aug 2007
    • 6357

Originally posted by Propepperell
    Greit nok med fly til skiene, men nå må det vel enda VÆRE NOK, eller?
    Jeg er så XXXX-lei denne snøen nå at jeg tror jeg klikker i vinkel. Skal det virkelig ligge 71 (syttioen) cm snø på en alminnelig terassemøbel i Oslo 28. februar?
    Du kan "glede"deg over at i fjor på denne tiden så lå det i.h.t. DNMI 67cm snø i Oslo (Blindern) mot 54 cm målt den 27/2, videre snødde det jevnt å trutt i halve mars.... og den var ikke borte før medio April
    Attached Files
    Last edited by Quadrocopter; 28-02-10, 01:06.

Comment

• Propepperell
      • Jun 2005
      • 1093

Originally posted by Quadrocopter
      Du kan "glede"deg over at i fjor på denne tiden så lå det i.h.t. DNMI 67cm snø i Oslo (Blindern) mot 54 cm målt den 27/2, videre snødde det jevnt å trutt i halve mars.... og den var ikke vekk før medio April
      Takk, føles bedre med en gang!
      Peter Rahm
      Siggerud
      Cirrus RCFK

Comment

• per.oines
        • Aug 2009
        • 296

Ypperlig med ski...

Synes det er heilt fint me snø, steike stor stripe å lande på for oss nyebegynnera
        -63.
        Graupner MC
        JR
        Multiplex
        Turnigy.
        Fly, alt for mange.

Comment

• Guest

#5 Unapproved
          Ski

Ja flått og kunne ha ski til flyene...I dag testa jeg hjemmelagde ski til min 1/3 Supercub og det funket veldig bra...Flyvekta er jeg ikke helt sikker på men rundt 14kg...Testa også noen dubro ski i aluminium til min 30% Yak og det gikk også smertefritt for seg..Nydelig flyvær i dag og en smule påskestemning

Comment

• Jon M
            • May 2009
            • 662

Jeg var å sku teste piper cuben min idag, bruker Jay Dee ski`s men den sank for mye ned til å klare å ta av
            Mvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
            Harstad MFK

Futaba 12FG

ExtremeFlight Yak 54 110" | 3W 110iB2 CS |
            Slick 360 | Elektrokonvertert
            ExtremeFlight Edge 540T EXP 48"
            Phoenix Decathlon | ASP.70
            Hexacopter

Comment

• bengtern
              • Oct 2005
              • 313

En enorm fordel med denne vinteren er alle de fine flyplassene som plutselig kommer frem på vann og fjord. Ski er jo også litt morsomt, men jeg kjenner jeg begynner å bli lei av kulda.
              -----------
              Bengt

Comment

Working...