Hei
Posten skal levere når du har betalt for, såg meg mektig lei på att det alltid kom lapp med
"forsøkt levert men kunden ikke hjemme" særlig når det stort er folk hjemme..
Har sendt klage de siste gangene det har skjedd og her er svaret eg har fått.
Vi takker for din henvendelse.
Det er beklagelig at kolli xxxxxxxx ikke ble levert som forventet.
Saken er tatt opp med den aktuelle distribusjonsenheten. Skulle du oppleve at problemet gjentar seg, ber vi deg ta kontakt med oss med henvisning til saksnummeret i emnefeltet.
Kundekonsulent
Tlf 810 00 710
Faks 38 17 94 51
kristiansand.kundeservice@posten.no
Posten Norge AS
Posten og Bring
Kundeservice
Serviceboks 629
4606 Kristiansand S
Kanskje alle skulle sende inn ei klage hver gang det er en feil så kan det jo hende att det må skjerpe seg
Posten skal levere når du har betalt for, såg meg mektig lei på att det alltid kom lapp med
"forsøkt levert men kunden ikke hjemme" særlig når det stort er folk hjemme..
Har sendt klage de siste gangene det har skjedd og her er svaret eg har fått.
Vi takker for din henvendelse.
Det er beklagelig at kolli xxxxxxxx ikke ble levert som forventet.
Saken er tatt opp med den aktuelle distribusjonsenheten. Skulle du oppleve at problemet gjentar seg, ber vi deg ta kontakt med oss med henvisning til saksnummeret i emnefeltet.
Kundekonsulent
Tlf 810 00 710
Faks 38 17 94 51
kristiansand.kundeservice@posten.no
Posten Norge AS
Posten og Bring
Kundeservice
Serviceboks 629
4606 Kristiansand S
Kanskje alle skulle sende inn ei klage hver gang det er en feil så kan det jo hende att det må skjerpe seg
Comment