Unconfigured Ad

Collapse

Finnes det..

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Alfalfa
    • Jul 2002
    • 988

Finnes det..

...noen her på forumet som sitter med en gammel Amiga de vil bli kvitt?

Slutter aldri å forundre meg over hvor mye rare/sære interesser det finnes her på forumet, så jeg regner det som ganske sannsynlig at det i tillegg til meg finnes flere som har holdt på/holder på med Amiga..

Jeg er primært på utkikk etter en A1200 som er i forholdsvis fin kosmetisk tilstand, selv om innmaten gjerne kan være defekt.. Jeg er interessert i både fungerende og defekte maskiner...

Har du andre Amigamaskiner og/eller deler/utstyr liggende så ikke nøl med å si ifra.. Det meste er interessant...

Kanskje jeg har noe R/C-greier igjen som du vil bytte mot?
  • flarssen
    • Jan 2005
    • 1842

Interessen for Amiga var vel hverken rar eller sær, men det er kanskje litt sært å ta vare på sakene i 15-20 år. Kanskje ikke så rart når man tar i betraktning hva det kostet i sin tid. Ingen 1200, men jeg har en 2500, 2000 og 2 stk CD32 (1x SX-1). Den ene 2000 maskinen har MAC emulator, forøvrig designet av mannen bak XPS/IFS (!). SKiftet klokkebatteri på de for en stund tilbake da jeg hørte at de gamle (NiCd) hadde en tendens til å begynne å lekke, noe det ene hadde gjort. Skal ikke påstå at jeg higer etter å kvitte meg med noe av det (selv om andre i huset sikkert hadde blitt glad). Måtte i såfall være en av CD32'ene.
    Last edited by flarssen; 19-05-10, 06:18.
    Fred Larssen

Comment

Working...