Announcement

Collapse
No announcement yet.

(tidligere) idol ned for full telling

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • (tidligere) idol ned for full telling

    Hvis dette stemmer så har mr JS vært på sitt siste flystevne.

    On Thursday, August 12, Jason Shulman, DOB 4/9/1974, of 3704 Falling Acorn Circle in Lake Mary, drove to Polk County to have s?? with a woman and her 14-year-old niece. He requested that the woman and her niece wear sundresses with nothing on underneath them and to meet him at a convenience store. Instead, Shulman was met by PCSO detectives, where he was placed under arrest. He was booked into the Polk County Jail on charges of: 1 count Traveling to Meet a Minor for S?? (F-2).

    Scientific Reenactment of RC Plane and Full Scale Plane Mishap - Page 3 - FlyingGiants

    Først og fremst er dette sinnsykt trist, og ingen er skyldige før de er dømt. Han er jo ingen liten figur innen RC.
    Last edited by Sniper; 19-08-10, 10:37.
    Geir


    3D plane - 1D brain

  • #2
    Ingen er skyldige før de er dømt. Men å få navnet svertet over hele internett er greit?
    Thorbjørn Kirkeleit
    Haugaland Modellflyklubb

    Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

    Comment


    • #3
      Vel, det er offentlig i USA, og ingen tvil om hva han er pågrepet for. I Norge kalles det pedofili. Og det er Sheriffen i Polk County som har lagt ut infoen og bildene. Nok for meg til at denne karen ikke er noe å se opp til lenger.

      Logg inn eller registrer deg for å se innholdet
      Geir


      3D plane - 1D brain

      Comment


      • #4
        Det har i grunn begynt allerede når nyhetsbyråene har fått snusen i det...

        Her fra amerikansk presse
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #5
          Pågrepet, innrømmet og dømt er tre forskjellige ting, mener eg. Offentlig gapestokk er ikke avskaffet, tydeligvis.

          Om han blir dømt for dette eller innrømmer forholdet så er det forkastelig. Men inntil da så synes eg det er unødvendig med "heksejaging". Men det er nå min mening.
          Thorbjørn Kirkeleit
          Haugaland Modellflyklubb

          Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

          Comment


          • #6
            Mener og også ha sett en annen navngitt kjent person der relatert modellfly.. Greit med info. men å diskutere dette gidder ikke jeg. Det er altfor trist.
            Mvh.
            Rolv Leirro

            Comment


            • #7
              Det er selvfølgelig ikke ønskelig for noen å forhåndsdømme, henge ut og denslags, men det
              er alt for sent i denne saken. Samtlige forum diskuterer jo saken allerede...

              Vi kan selvfølgelig putte MFN-huet i sanda og late som ingenting, men nå er dette en offentlig
              sak, og vi får heller håpe at siste innlegg i denne posten er positiv.

              (Det man heller skulle diskutert, var jo hvorvidt det er fornuftig å offentliggjøre personalia
              slik det er gjort fra politiet der nede.. Høl i huet spør du meg... (Dét er gapestokk))
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #8
                Det er vanskelig å argumentere for rettsikkerhet for tiltalte når det er snakk om barn. Lynsjetendenser er lett å ty til.

                Comment


                • #9
                  Hver en jævel som gjør noe med barn fortjener all den publisitet og negativt omdømme som går ann. Ja til offentlig uthenging av pedofile!

                  Comment


                  • #10
                    Om vedkommende er skyldig OG den yngste personen der er 14 år, så er ikke vedkommende pedofil men hebefil.

                    Dessuten snakker vi om en person som enda ikke er dømt eller har innrømmet forholdet. Mao er vedkommende allerede dømt i hele verden før saken i det hele tatt er ført for en domsstol. Og når det kommer til pedofile eller mistenkt pedofile så er dette ganske vanlig. Tross alt, "våge seg den som forsvarer en antatt pedofil. Er han pedofil selv kanskje?". Dette fører igjen til at alle blir med på hylekoret før et eneste bevis er ført for retten, og har ødelagt mange liv opp igjennom årene.

                    Eg regner ikke med at eg trenger å linke til noe, men her har man to tragiske utfall av folk som er mistenkt for å være pedofile:
                    - Nettavisen
                    - 404 feil - Siden du leter etter har enten blitt slettet eller flyttet.

                    Og når det gjelder denne tråden på dette forumet så synes eg det er feil å si at "andre har publisert navn så da er det greit at vi gjør det også". Hvor ble det av rettssikkerheten?

                    Vi, og USA, har et rettssystem som vi bør ha tillit til. La disse systemene gjøre jobben sin! Så får dere heller kaste stein om/når vedkommende blir dømt.
                    Thorbjørn Kirkeleit
                    Haugaland Modellflyklubb

                    Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

                    Comment


                    • #11
                      Ser poengene dine, Nomore, men karen har jo innrømmet de faktiske forhold, pluss litt til. Nå trenger han hjelp, og det bør han få.

                      Lakeland Ledger: Local News, Politics & Sports in Lakeland, FL

                      Avhør av vedkommende helt nederst, etter å ha fått opplest sine rettigheter.

                      Og jeg er enig med Trulsen..
                      Geir


                      3D plane - 1D brain

                      Comment


                      • #12
                        ok... Dette var *heldigvis* en felle... Spørsmålet er hva han har gjort siste 7 åra.. Fy f......
                        Tom I. Arntsen

                        Comment


                        • #13
                          Om vedkommende har innrømmet forholdet så stiller eg meg helt annerledes til denne tråden. Mine innvendinger mot tråden og publisering av navn(og tidligere bilde) var knyttet til at eg ikke klarte å finne noe på nettet vedrørende evnt innrømmelser, kun masse tråder om selve pågripelsen. Takk for oppklaringen(eller utfylling).

                          Mine synspunkt for forhåndsdømming av personer som ikke er dømt eller har innrømmet noe står fortsatt ved lag
                          Thorbjørn Kirkeleit
                          Haugaland Modellflyklubb

                          Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

                          Comment


                          • #14
                            Hvor mye av det her som blir koblet til rc-hobby er vel opp til oss, FG, og alle andre foraer der ute som velger å gi dette så mye spalteplass som overhodet mulig. Tror det er alt jeg har å si om denne saken.
                            Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

                            Steinar B Johansen
                            Lillehammer mfk

                            Comment


                            • #15
                              Kjendis, ikke kjendis. USA, eller her i Norge. Forum eller ikke forum. Gapestokk eller ikke. Uskyldig før domeldt eller ikke...
                              Jeg er så enkel i hodet at disse menneskene (kanskje litt vel hyggelig beskrivelse) ikke er verdt mer en mekanisk katrering, gapestokk, steining med tradisjonell Shariametode og kanskje kan jeg tenke meg å koste på meg en 12/70 i skrittet på dem.
                              Nei, vanlig demokratisk behandlig gjelder ikke ikke disse reptilene.
                              Må hans skjegg vokse innover.
                              Dette mener jeg (med fullt navn).

                              Peter Rahm
                              Peter Rahm
                              Siggerud
                              Cirrus RCFK

                              Comment

                              Working...
                              X