Unconfigured Ad

Collapse

Dumme ting man gjør i edru tilstand.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • storl-a
    • Apr 2005
    • 127

"Erfaring er uten sammenligning den verste læremester - den gir deg prøven før du har lest pensum"

Ukjent
    "Hvor høyt kan det fly?"
    "-Hvor langt kan bilen din kjøre?"

Arne Storlimo

Comment

• Seiler`n
      • Mar 2005
      • 821

Jeg definerer mine ""dumme" påfunn i to kategorier...

1. Greit nok, slikt skjer.

eks : lande i en busk på noen hundre meters hold eller serdeles hott landing i konkuranse som fører til knekt kropp..

2. Næmmen... Hva FAEN..
      Disse dumme tingene går på æra løs. Fører til at jeg har lyst til å grave meg ned og blir oppgitt over egne vurderinger.
      eks : lande det helt nye flyet på vinsjenen en fin treningsdag, sette vingetippen i leggen med tilhørende tragisk lyd eller glemme å slå på radioen før vinsj start...

Og en ting er sikkert. Jeg må ha både spade og stålthet nok til å så over nye tullete feil.. For dem kommer
      Mvh
      Stig Olsen
      Lillehammer MFK

Nan Xplorer FullCarbon X tail
      Pike Perfect X tail
      Pike Brio / Giant
      Alpina 4001
      DG 500/22 Elan under opppussing
      Birde of Time ( Noe redusert må restureres )

Futaba 12Fg Fasst

Comment

• torgust
        • Aug 2005
        • 842

"Erfaring er en lykt som bare lyser opp den stien du allerede har gått"

Sitat ukjent

Dermed vet vi at vår siste tabbe enda ikke er gjort. Betryggende
        Mvh
        Torbjørn Gustafson
        www.trmfk.no

Will fly for food

Comment

• kapia
          • May 2005
          • 1435

dei dumeste tingene gjør en når andre ser på!

Comment

• Guest

#20 Unapproved
            Originally posted by kapia
            Som da jeg skulle starte en balsabygd turbinmodell på Rena en gang? Alle flokka seg rundt for å se Trønderen med det rare flyet, og jeg merka ikke at det var en ørliten bakvindstrekk. Etter 10 sek med propan og fremdeles ingen antydning til tenning, begynte jeg å stenge ventilen. Akkurat da smalt det, som om noen fyrte av en kal.12 rett ved øret mitt. Etterpå ble det så stille at du kunne høre lyden av balsa som drysset som nysnø over de oppmøtte..

Comment

• ludvik 79
              • Jan 2008
              • 180

Originally posted by kapia
              det er derfor jeg foretrekker å ta maiden aleine

Comment

• kapia
                • May 2005
                • 1435

jeg er helt enig med deg, er nok med at det er en som ikke vet hva han holder på med, trenger ikke flere som ikke vet hva dem holder på med til å komentere det!

Comment

• xilian
                  Chief Executive Officer
                  • Feb 2009
                  • 6522

Jeg sto kvelden før et løp i fjor og prøvde fortvilt å få liv i bilen min etter litt mekking.
                  Dro og dro og dro i den hersens snorstarten. Og det er jo litt komp i trimma 23ccm tross alt.
                  Etter et kvarter ga jeg opp og satte bilen på benken.. Kamerat titta ca. 10 sekunder på
                  bilen og lurte på hvorfor jeg hadde montert forgasseren feil vei... Har blitt mye mobbing etter det

Eller hva med å prøve å starte en 60-size nitro-kjerre med plastpropell og bar hud?
                  Skarp den jæ* gitt ... heftig kutt i fingern. Men det burde jeg jo skjønt FØR jeg begynte.
                  Tom I. Arntsen

Comment

• kapia
                    • May 2005
                    • 1435

aaaaaah, nitro! prima og prima, så skulle jeg tømme tønna på forgassern! da er det uhyre viktigt å opne øynene skikkeligt, like store som middags tallerkner, også hive prop med klokka! resultatet blei øynene fulle i saus og febrilsk regn dans rundt i tunet! *thumsup*

Comment

Working...