Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jasså? Jeg er på FB, men er vel lite aktiv...
Anyways. Det som er dumt her er jo at man må melde seg inn for å delta. Burde jo være åpent. Webside/Mail-greie...
looool, glans komentar! fjasebokjo er jo slettes ikke bare for dei som bruker et sminkesett om dagen..
jeg bruker sannelig ikke sparkel hver morgen, men ikke er jeg så aktiv heller da... hahahahehehehehahahhahaah men er vell medlem avden boko der
Har lovet meg selv at jeg ikke skal ha noe med den boka og gjøre.
Sitte å lese om folk som har problemer med magen eller hva de skal ha til middag er ikke noe for meg................
Har lovet meg selv at jeg ikke skal ha noe med den boka og gjøre.
Sitte å lese om folk som har problemer med magen eller hva de skal ha til middag er ikke noe for meg................
Masse annet man kan gjøre der også da, bl.a skrive masse drit i fylla som man angrer skikkelig dagen derpå
Haha, jeg sletta meg derfra for et par uker siden.. Men enig med Q. Synd man må være medlem på en annen nettside enn elefun sin for å være med på trekningen..
hahahhahhahahahahahah, det er jo en lande plage altso! jeg er enig i mangen ting som dere sier, men du som har skrevet i fylla, snakker du av erfaringer eller?
hahahhahhahahahahahah, det er jo en lande plage altso! jeg er enig i mangen ting som dere sier, men du som har skrevet i fylla, snakker du av erfaringer eller?
Hehe, har hendt det har stått noe der jeg ikke har husket at jeg skreiv, som sikkert virket veldig fornuftig i de sene nattetimer, men som dagen derpå ikke var så fornuftig likevel. Hjelper ikke på slitne fyllenerver heller akkurat..
.......delte meninger om FB ja. Selv bruker jeg FB stort sett til å legge ut flybilder og avtale med flyvenner når man skal fly osv.. smoochh. Synes det er bra at elefun har etablert seg på FB. appelerer til flere folk!(de fleste), NB! Håper ikke det blir brukt til for mye reklame derimot..
Jeg er med i alle fall Vant nettop en tur/retur- billett med Vildanden til valgfri destinasjon fordi jeg trykte "liker" på deres sider. Skokje eg få?? Alle ska få??
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment