Announcement

Collapse
No announcement yet.

hva kan du om vikling av AC-motorer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    nei den blir aldri sendt avgårde på noe vikling, det er helt sikkert og visst, var heller aldri planen. jeg var bare nysjerrig på om jeg hadde greid det selv, i og med jeg tror rotoren er ok. evig optimist jeg ser nok for meg, det blir montert en annen motor, med noe lunde samme rpm og effekt. samt str, så får jeg lage en overgang på akslingen. og noe greier evnt bare gii faen og kjøpe ny sag lenge leve latmannskapen! og kanskje til neste gang ta bedre vare på maskinene sine? :P

    Comment


    • #17
      Du kan jo gjøre slik som vi rc folk ofte gjør. Kjøpe verktøy til flere tusen, for å fikse noe som koster en hundrelapp å kjøpe nytt sikkert ikke bare jeg som driver med slikt
      kjøkkenstøvsugeren til kjerringa hadde plutselig døde batterier for noen uker siden. Nå sitter det lipo i den gitt så nå suger den lakken av kjøkkenbordet
      Alt som kan fjernstyres.
      ---------------------------------------------
      The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
      Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
      Steinar Kvarme.

      Comment


      • #18
        Originally posted by elektrodude View Post
        Du kan jo gjøre slik som vi rc folk ofte gjør. Kjøpe verktøy til flere tusen, for å fikse noe som koster en hundrelapp å kjøpe nytt
        Gjør vi det? Derfor man har så vanvittig mye verktøy ja, nå skjønner jeg!

        Har foresten ei lita stikksag som regulatoren ga seg på. Nå sitter det en liten mottaker og ESC inni der. Passe teit å bruke en sender for å kjøre den, men rart hva vi finner på
        Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

        Comment


        • #19
          RC stikksag nå har eg pinadø hørt det og Smelter helt for slike påfunn
          Alt som kan fjernstyres.
          ---------------------------------------------
          The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
          Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
          Steinar Kvarme.

          Comment


          • #20
            jarle: vi liker bilder hahahaehehehahhah. geeeenialt

            Comment


            • #21
              Håper du har killswitch på den saga joo


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              Tom I. Arntsen

              Comment


              • #22
                Ingen killswitch, må bruke throttelen! Men failsafe seff. Lineær kurve.
                Bilder er ikke så interessante siden saga ser helt original ut Utenfra!
                Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

                Comment

                Working...
                X