Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
hvis dere sliter med CE merking, så har jeg sånne klistremerker som sier "CE", kan fås kjøpe i flere farger og str, bare send meg en pm om antall og farge!
her er en link for dere som ikke har sett et slikt før, utrulig bra greier,får radioen din godkjennt med en gang
Det burde være verdens minste problem.
Er ikke menyen på norsk er heller ikke radioen norsk. Og dermed ingen flyging.
Antenna (korte som lange) knekkes på stedet.
Auda, Spektrumen min er kjøpt i Danmark, meny på dansk, men det er gresk for meg, så da går jeg ned i kjelleren å knekker antenna med en gang.
Har jo heller ikke CE merket etset inn i plasten, men jeg har startet opp loddebolten, så det fixer jeg fort.
Tror jeg tar med meg en sånn her så kan jeg linke den på spektrumen slik at jeg unngår at noen andre med 2.4 kan fly
Det er viktig med skikkelig utgangseffekt på sendern da har man sikker forbindelse med leketøyet...bare å plugge til i stikkontakta på klubbhuset så går det aldri tomt for strøm.
Det er viktig med skikkelig utgangseffekt på sendern da har man sikker forbindelse med leketøyet...bare å plugge til i stikkontakta på klubbhuset så går det aldri tomt for strøm.
Eller at du setter deg foran TV på hotellrommet (da slipper du den lange skjøteledningen) og flyr v.h.a. FPV
Klistremerke - CE merket skal være etset inn i plasten!!!!
alt annet er China Export
CE står for Check Everything, noe som alltid må gjøres med ting som er merket slik, er det derimot ikke noe merke ja da slipper man å sjekke selvsagt.........
-63.
Graupner MC
JR
Multiplex
Turnigy.
Fly, alt for mange.
Så ut som at dette ble dagens tråd Jeg stemmer for å Borre hull i isen til de som flyr jet på fagernes!
Må bare la de med jet fly, ellers fylles jo bare luften opp av fargesprakende, nesten helt like fly med stor motor og som ikke vet hvilken vei de skal fly, Fagernes burde gjort følgende:
Fredag: Saktegående skala
Lørdag: Saktegående skala
Søndag:Saktegående skala
Mandag: Jet, acro, helikopter (og alt annet tull)
Onsdag: Fly uten skikkelig motor, altså elektrodag
Fredag: Saktegående skala
Lørdag: Saktegående skala
Søndag:Saktegående skala
Mandag: Jet, acro, helikopter (og alt annet tull)
Onsdag: Fly uten skikkelig motor, altså elektrodag
NEI-NEI, dette blir feil.............. slik skal det være:
Fredag: Saktegående skala med elektro
Lørdag: Saktegående skala med elektro
Søndag:Saktegående skala med elektro
Mandag: Jet, acro, helikopter (og alt annet tull med rykende og stinkende motor)
Onsdag: Fly uten skikkelig motor, altså bensin motor
Det burde være verdens minste problem.
Er ikke menyen på norsk er heller ikke radioen norsk. Og dermed ingen flyging.
Antenna (korte som lange) knekkes på stedet.
når kom radioene med norsk språk? jeg har bare opplevd engelsk skal ha min inni en radiowarm om jeg kommer til fagernes. å så skal jeg prøve å skru opp senderstyrken bittelitt til..
trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart
når kom radioene med norsk språk? jeg har bare opplevd engelsk skal ha min inni en radiowarm om jeg kommer til fagernes. å så skal jeg prøve å skru opp senderstyrken bittelitt til..
Min radio er Japansk, og med ENGELSK meny av alle ting.
Snakk om hummer og kanari
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment