Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
Den Utrolig U-Seriøse Tråden Om Fremdriftssystemer (DUUSTOF)
Den Utrolig U-Seriøse Tråden Om Fremdriftssystemer (DUUSTOF)
Det finnes to typer RC-piloter: de som følger med i tiden og de som henger fast i gårsdagens teknologi. Brumm hører jo til sistnevnte gruppe og driver FREMDELES med å søle med fossildrevne motorer.
Her er hans neste helikopter, med det han tror er morgendagens motorteknologi; en dampdrevet T-Rex 700 S (steam).
Nan Xplorer FullCarbon X tail
Pike Perfect X tail
Pike Brio / Giant
Alpina 4001
DG 500/22 Elan under opppussing
Birde of Time ( Noe redusert må restureres )
hei jotto!
jeg har surfet hele internett fra side en og helt til siste side og klarer ikke å finne
en webshop som selger det helikoptret. Kan du være så vennlig at du poster
linken så vi som også vil ha et slikt kan få kjøpt det?
hei jotto!
jeg har surfet hele internett fra side en og helt til siste side og klarer ikke å finne
en webshop som selger det helikoptret. Kan du være så vennlig at du poster
linken så vi som også vil ha et slikt kan få kjøpt det?
Jeg får en melding inn på øret her... 700S skal bare selges i Albania, og der har de ikke internett. Sorry, det kan ikke bestilles på nett!
Ja jeg har hørt om det helikopteret der. Det er spesiallaga av krøple små barnehender. Lages kun i få antall og må bestilles via en kurêr på trehjulssykkel som bare funker på to av hjula. Han pendler mellom København og hjembyen der de lager dem, og bruker ca 1 uke en vei.
Problemet er å finne ut hvor han er på hvilket tidspunkt. Du kan jo høre med cafeen han tar i mot bestillinger fra: The Office
Ja jeg har hørt om det helikopteret der. Det er spesiallaga av krøple små barnehender. Lages kun i få antall og må bestilles via en kurêr på trehjulssykkel som bare funker på to av hjula. Han pendler mellom København og hjembyen der de lager dem, og bruker ca 1 uke en vei.
Problemet er å finne ut hvor han er på hvilket tidspunkt. Du kan jo høre med cafeen han tar i mot bestillinger fra: The Office
Åssen er det med pakkesporing?
Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Cool motor og mye tekniske duppeditter - men det er en merkelig flymaskin med et voldsomt understell de har der borte
[ATTACH=CONFIG]41541[/ATTACH]
- tror faktisk den motoren er litt liten for å ta av - de holder jo flyet på plass med to fingre ved full throttle......
Har null peiling på jet altså fant den på RCgroups! På nettsida til produsent så oppgis 2,5kg max skyvekraft
og at det passer for fly av Elapor! Høres ut som oppskriften på en brannbombe spør du meg!!!
Last edited by Ofly61; 05-05-11, 08:14.
Reason: For seriøst ...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment