Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg ser DHL er litt raskere enn EMS når det gjelder å frakte noe fra Kina til Norge, men jeg er i den tvil att jeg mener noen har dårlige erfaringer med DHL siden dem skal ha en liten formue for å fortolle sakene til Norge.
Hva bør jeg velge?
Jeg har brukt dhl og kommer bare til å bruke de sant jeg har mulighet. makan til service og rask levering har jeg aldri opplevd! Ikke fått noe avskrekkende tollgebyr heller. Fikk 200kr i mva på compassen min. Ingen toll.
Last edited by Trulsen; 26-05-11, 19:31.
Reason: fra toll til tollgebyr (details baby, details)
toll får du ikke på leketøy, klær, bøker osv, men å fortolle= ta seg betalt for å rekne og betale mva til staten..... cluet er att det er free shipping, og jeg er intr om DHL skal ha store summer for å gjøre noe posten gjør billigt
Jeg har brukt dhl og kommer bare til å bruke de sant jeg har mulighet. makan til service og rask levering har jeg aldri opplevd! Ikke fått noe avskrekkende toll heller. Fikk 200kr i mva på compassen min. Ingen toll.
Litt off topic, men hvor bestille du den?
Sent from my HTC Hero using Tapatalk
Rolan Skartun
Trex 600 Flybarred - Trex 450SE V2 RJX 3GX -Steve Shumate SU-37 & T-38(knust under lowpass invertet, a good way to go!):cool:
Jeg har brukt DHL når jeg har bestillt fra HiModel i Kina, fikk "pakken er sendt" melding på mandag morgen og på onsdag var DHL og leverte pakkenpå jobben i Oslo, og det i selveste julestria. Det var bare en liten pakke og kostet 26$ i frakt og ingen fortolling, for større ting som fly så blir prisen altfor høy for min del, da venter jeg heller en uke med EMS.
uansett, det inntrykket jeg har av DHL, er att dem er raske og gode, men koster skjorta i alle tilleggstjenester-
da blir det ems, og 1-4dagers mer venting enkelt og greit
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment