Unconfigured Ad

Collapse

Hvilke servoer skal en velge..?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Raptor
    • Sep 2003
    • 837

Hvilke servoer skal en velge..?

Har testet de fleste av de kjente servomerker som JR - Futaba - Hitec osv. Har også god erfaring med Power HD digitale servoer.. Er noen andre kjent med at andre "kina" servoer fungerer bra til stormodeller? Kinamann spyr jo stadig ut servoer av ukjent merke men som sikkert fungerer utmerket? Power HD var jo også et ukjent merke hel til noen plutselig bestillte opp disse og fikk testet de som regel bra velfungerende sterke servoer.
    Last edited by Raptor; 06-07-11, 20:48.
    Mvh.
    Rolv Leirro
  • Raptor
    • Sep 2003
    • 837

Kanskje det blir også denne gangen PowerHD eller Savox?
    Mvh.
    Rolv Leirro

Comment

• bardp
      • Nov 2010
      • 2473

Jeg kjøpte noen Tower-pro MG-995 de var svært billige og ser sålangt ut til og virke bra. Meget kraftige servoer.

Comment

• extracap
        • Feb 2006
        • 556

Jeg synes att power hd servoene sentrerer dårlig og er trege!Men funker ok ...
        Mvh Geir Mogstad
        ---------------------------------------
        slapp av det kommer helt sikkert ned!

Comment

• melby
          • Dec 2010
          • 224

tenkte å prøve disse XQ-Power Digital Servo S4013D fra sdshobby,ser mye bra på flyingigants om de

Er vist noe senterslark som hd servoene men sentrerer bedre og mye raskere skrives det
          noe dårlig dynamisk torque 13LBS hva nå det betyr ?
          En kar testet s4020D som siderors servo (ALENE) på en 100cc det tålte den IKKE men noen turer ble det

tåler life rett i og er raske 0.11 sek 14kg torque tror jeg det var og titangear,alukasse

Morro å teste de i vingene på en 50cc ultimate og storebror s4020D 20kg torque 13sek på sideror

Noen som har testet disse XQ servoene på noe "firsthand " før jeg bestiller

Comment

Working...