Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC-utbrenthet - kan sikkert skje de fleste..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by jotto View Post
    Jeg satser på comboen piker, vin og heli. Jeg har ikke blitt lei av noen av delene så langt.
    Du glemte det viktigste, piker, Ale, Pilsner, Lager, Hveteøl og heli. Vin tar man når man blir voksen det:P
    Lars Norberg

    Comment


    • #17
      Jeg dropper drekka og går rett på piker og flyging! I den rekkefølgen! Hehe!
      Stig-Arne Isaksen

      Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
      Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
      Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

      Comment


      • #18
        Da mistenker jeg deg for ikke å ha holdt på lenge nok..?
        Mvh.
        Rolv Leirro

        Comment


        • #19
          Originally posted by Raptor View Post
          Da mistenker jeg deg for ikke å ha holdt på lenge nok..?
          Joda,hehe! Gjelder å gjøre seg fort ferdig med kjerringa,så når hu er fornøyd blir det mer tid til flyging!Mindre mas blir det også!
          Stig-Arne Isaksen

          Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
          Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
          Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

          Comment


          • #20
            Originally posted by roffe_ek View Post
            .
            .
            Må si jeg ikke helt har forstått at ARF er blitt så populært.
            .
            .
            De fleste starter hobbyen med å ønske å fly ikke bygge det først.
            Dette stoppet mange før de fikk begynt i det hele tatt. Leste et godt
            eksempel på RC groups forleden, "... bygging av fly i 3-4mnd, kjørt 2 timer
            til egnet sted, fløy i 3 sek endte opp med en haug flis...".

            Jeg var noe heldigere, flyplass på nærmeste jorde og flyet var som oftest
            reparerbart men med balsa og trekking så tok det tid. Masse tid det hadde
            jeg ikke og har fortsatt ikke så balsa over og ut. Jeg forbante meg på at jeg
            aldri skulle begynne igjen med denne hobbyen nettopp p.g.a. all den bortkasta
            tiden med reparasjoner og frustrasjoner ("ful" motor + radio). Nå med elektro
            (børsteløs og LiPo) + 2.4Ghz så kan jeg nærmest glemme dagene med reparasjoner
            det meste er gjort på under en time. Så utbrentheten gikk over for min del ...

            Odd H.

            Comment


            • #21
              Må en aldri reparere elektro eller har jeg misforstått?
              Mvh.
              Rolv Leirro

              Comment


              • #22
                Jag har i år ikke flydd i det hele tatt og foreløpig ikke savnet det, det startet med at jeg bestilte en Lynx fra DSModels og som skulle leveres i mars som kom i slutten av mai og når jeg fikk modellen var ballastrøret knekt, innerste nese kon var limt inn veldig skjevt så ytre nese kon hadde glipper på 2-3 mm hele veien rundt kroppen, linken til høyderoret står i spenn mot vinge bjelken. Lynxen skulle også være i 1 lags karbon men det er kun noen striper med karbon i kroppen og kun der du skal montere servoene i vingene. Så det blir ikke bestilt modeller fra dsmodels igjen selv om jeg var extremt fornøyd med Oceloten jeg hadde.
                Etter jeg fikk Lynxen mistet jeg all lyst til å fly.

                Comment

                Working...
                X