Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
Brukthobby.no, noen flere som har blitt ringt opp angående rcmarked annonsen sin?
Brukthobby.no, noen flere som har blitt ringt opp angående rcmarked annonsen sin?
Ble nettopp ringt opp av en dame som skulle selge meg en annonse på brukthobby.no siden de hadde sett min annonse på en paulsenpotte på rcmarked.no til den nette sum av 150 kroner. Her ble jeg lovet gull og grønne skoger for den flotte summen 350 kroner for 14 dager.
Ikke dårlig deal dette egentlig, betale 350 kroner for å selge noe for 150 kroner....
Som det ikke ringer nok av selgere som skal prakke på oss alt mulig til xxx antall kr.. Ville jo nesten være for godt til å være sant hvis vi ikke skulle bli plaga me de der karan innen hobbyen også..
Klikken litt inn på den siden, åsså kom jeg til denne Brukt rc-utstyr - Rubrikk.no,
ser ut som det meste er hentet rett fra rcmarked, men sjekk prisene
T-Rex 500 PRO DFC
T-Rex 600 Nitro Pro T-Rex 500 EFL PRO Futaba 14SG
Ho ringte meg også i går..
Når jeg sa at det ikke hastet med å få solgt delen (spektrum mottaker) så ble hun tydelig sur og sa "du får ha lykke til da" med en sur, ironisk, utidig tone.
Jeg mener, at når man først tar på seg en jobb som går ut på å ringe rundt til folk for å mere eller mindre lure de til å kjøpe dårlige annonser, så kan man i det minste oppføre seg som folk.
Når det gjelder firma som prøver å selge annonser for ett mer eller mindre helt ukjent "bruktmarked" så er det idiotisk å prøve å selge de til noen som de finner på ett annerkjent "bruktmarked" som f.eks. Rcmarked og finn.no....
Helt utrolig at de ser på annonsene på rcmarked.no for så å ringe å spørre om man vil kjøpe en annonse hos de. Gikk inn på den linken med de prisene, det må jo være 2000kr istedenfor 20 000kr.
Men jeg trykket innpå en av linkene for å sjekke prisen, og hva skjer da? Jeg blir sendt videre til rcmarked.no, helt utrolig.
Dette er jo svindel. De setter prisene så høye at ingen vil finne på å slå til, dermed slipper de å ha noe med selve salget å gjøre. Så kan de tjene penger på å "selge" annonser ved å kopiere fra rcmarked osv. Har vært borti noe lignende selv, men de skulle bare ha en liten provisjon hvis jeg fikk solgt, og de brukte samme pris som jeg hadde oppgitt på FINN.
At de tilbyr en anonnse som er dyrere enn varen som skal selges viser jo bare at de neppe har fullført 7 årig skole. Dessuten kan en bare hølfig si: Har ikke bedt om din tjeneste..."Ha en fin dag" og legge på.. Dessuten trodde jeg snart det var ulovlig med å ringe opp folk via å tilby anonnser/salgstjenester osv.
jeg fikk tlf idag. Hadde en lang telefonsamtale ( kun for å dra ut tia å ødelegge litt av dagen til selgeren ) med vedkommende.
Jeg avsluttet samtalen med å spør følgende:
"hvordan kan du nå frem til RC miljøet i norge når de store rc forumene ikke en gang har hørt om dere? "
Da begynte han bare å bla ut om at jeg fikk gratis annonse hos dem helt til bilen ble solgt om den ikke ble solgt de første 2 ukene.
MEN FEMHUNDRE SPENN for en annonse på en nettside som ikke en gang når ut til RC miljøet??? haha jeg ba han til slutt ryke og reise på en MEGET hyggelig måte
bruker heller 25 kroner på finn.no som er LITT større
Synes virkelig synd om det er noen som sier ja. Måtte jo si jeg humret fælt da hun skulle ha 350 kroner for å selge potten min til 150,-, men jeg kunne jo sette så høy pris jeg ville. Prøvde fint å forklare at det er en grunn til at jeg hadde satt den prisen og at den ikke var verdt mange tusen. Mye svindel på nettet desverre
De har ringt meg også. Etter å ha hørt på alle de fine argumentene for å kjøpe annonse hos dem spurte jeg bare høflig om hun kunne lese. Hun, telefornselgeren, skjønte ikke helt hva jeg mente, men ble litt satt ut da jeg svarte at «du kan jo ikke ha lest annonsen da den er merket med solgt». Det kom noe rare stotrende lyder før hus sa unnskyld og la på røret.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment