Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Kom en pakke som har ligget til importvurdering i 4 dager nå på Oslo parcel centre (EMS forsendelse ifra HK).
Hva skjer? Er det noen andre her som har opplevd lignende, og hvordan gikk det?
Jeg hadde en lignende forsendelse for noen uker siden, den sklei igjennom til slutt uten at jeg gjorde noe. Hvis de har stoppet den pga manglende info/ikke troverdig info, så står det "pakken er midlertidig lagret" eller noe sånt. Da er du fckd og må vise bankutskrift. Eller risikere doku-falsk, valget er ditt
Kom en pakke som har ligget til importvurdering i 4 dager nå på Oslo parcel centre (EMS forsendelse ifra HK).
Hva skjer? Er det noen andre her som har opplevd lignende, og hvordan gikk det?
Fullt Navn
Post Restante
Passende postkontor i Sverige om forsendelse fra EU el.
Sweden
Harrytur, kjøtt, røk, sprit og dyre helideler...
mmmmmm
Eller gjøre det enkelt å handle fra norsk butikk da. Det funker det og innimellom...
Jeg hadde en lignende forsendelse for noen uker siden, den sklei igjennom til slutt uten at jeg gjorde noe. Hvis de har stoppet den pga manglende info/ikke troverdig info, så står det "pakken er midlertidig lagret" eller noe sånt. Da er du fckd og må vise bankutskrift. Eller risikere doku-falsk, valget er ditt
Bankutskrift:
1) gå på nettbank
2) finn kontoutskrift og spesifikt bilag
3) lagre til disk som HTML
4) redigere til korrekt sum
5) skriv ut
6) hent pakke med dokumentasjon
Det er godt mulig at tollerne er så nedsnødde at de går på den dersom du er en kald fisk face to face, hva vet jeg.
Jeg mailer dem bare bilaget uten å kødde med det, og betaler heller noen hundrelapper enn å risikere trøbbel.
De vil først ha fullmakt fra deg til å åpne og fortolle og fødselsnummeret ditt. Hvis avsender har skrevet navnet ditt feil, finner ikke postfortollingen deg i sine arkiver. Pakken min lå en uke hos dem. Avsender i USA hadde skrevet navnet mitt vakkert og riktig: ROLV BRUUN. Og fullmakt hadde de fra før med riktig adresse. Men den ansatte i postfortullingen hadde kanskje trådt sine barnesko i Kuala Lumpur og da brevet kom med krav om fødslesnummer ( for n-te gang) hadde vedk klart å skrive ROLY BRUNN. Man kan undres.
Men med EMS skulle det vel ikke innom posten eller hur?
Flisespikkeri er gøy!
Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
Dyrøy MFK
ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot........... http://rolv.info
Hadde selv en pakke som satt fast i tollen i 9 dager, uten at jeg ble kontaktet eller noe. Lurer på hva som skjer noen ganger, men denne var fra UK da..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment