Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har bestillt varer hos Oles-rcshop, men ingenting skjer etterpå ikke sendt eller noe.....Har prøvd og nå de via mail og tlf men til ingen nytte
Så begynner og lure på om de er seriøse i bransjen eller er de bare og styre unna i fremtiden?
Hva er deres erfaringer
Trodde ikke han drev lenger jeg. Men jeg ser han har annonser på rcmarked under navnet Ole Hage.
Jeg har ingen erfaring selv, men en kompis har vel sånn bob bob erfaring for et par år siden. Samme den gang, fikk ikke tak i han.
Men prøv og kontakte han igjennom rcmarked. Han skulle selge en 100cc sbach der.
Trodde ikke han drev lenger jeg. Men jeg ser han har annonser på rcmarked under navnet Ole Hage.
Jeg har ingen erfaring selv, men en kompis har vel sånn bob bob erfaring for et par år siden. Samme den gang, fikk ikke tak i han.
Men prøv og kontakte han igjennom rcmarked. Han skulle selge en 100cc sbach der.
Fant link til Oles-rcshop her inne på sidene til Modellflynytt, så tenkte kanskje at de butikkene som det ble linket til er seriøse, får håpe det beste.
Har bestillt....." Betale på forskudd" betal til konto .x.
Det står at de har mottatt orderen, men vet jo ikke hvilken konto jeg skal sette pengene inn på, men etter det jeg leser her på forumet har jeg ikke særlig lyst til og overføre noen penger heller
Jeg betalte for flyene jeg bestillte på torsdag kveld og de ankom postkontoret idag.
Du betalte på forskudd? Hvordan fikk du vite til hvilket kontonummer du skulle betale da?
Jeg ser bare det står: " betal forskudd til konto "x" " det står x og ikke noen tall.
Tja.. Vet mange her rundt i Østfold/Akershus-området som har litt spesielle erfaringer med den mannens fremtreden, så jeg velger å ikke handle der, i likhet med svært mange jeg kjenner i vår klubb og naboklubber. Tror ikke jeg sier noe særlig mer enn det.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment