Unconfigured Ad

Collapse

PHOENIX MODELS "P51 Mustang" på hele 2,18 meter i vingespenn (Reportasje)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Raptor
    • Sep 2003
    • 837

PHOENIX MODELS "P51 Mustang" på hele 2,18 meter i vingespenn (Reportasje)

Reportasje på PHOENIX MODELS "P51 Mustang" på hele 2,18 meter i vingespenn. (Lagt ut 23. Des. 2011)

RCFORUMET.COM
    Mvh.
    Rolv Leirro
  • ole.foll
    • Apr 2005
    • 1043

Bra review!! Fin warbird til hyggelig pris det der. Får ikke tak billigere og mer komplett fly i den størrelsen. Blir spennende å høre hva du syns etter den har vært i lufta. Spørs om understellet er noe tess, eller om den går ned i spagaten etter noen få turer =) Liker at den har mange finesser som hjul-luker, cockpit og innfellbart halehjul, dropptanker osv..Hvis jeg skal ha meg en kriger neste år, spørrs det nok om det blir en slik...
    Last edited by ole.foll; 24-12-11, 15:48.
    Ole Kr Follstad

BVM T33 Thunderbird, Jetcat 80se med kerostart
    PilotRc Sbach 342 40%, DA170, Proflow canistere
    EF Extra 300 60"
    EF Extra 300 104" Eme120
    GB Yak 55 2,2m, Dle55RA
    ESM Bearcat, NGH 38cc
    Phoenix p51D Mustang, Dle55
    Phoenix K8b, 1:2,5 6m
    Hangar 9 Piper cub 1\4
    Ask 21 1:3 5,7m helkompositt

Comment

• Raptor
      • Sep 2003
      • 837

Originally posted by ole.foll
      Bra review!! Fin warbird til hyggelig pris det der. Får ikke tak billigere og mer komplett fly i den størrelsen. Blir spennende å høre hva du syns etter den har vært i lufta. Spørs om understellet er noe tess, eller om den går ned i spagaten etter noen få turer =) Liker at den har mange finesser som hjul-luker, cockpit og innfellbart halehjul, dropptanker osv..Hvis jeg skal ha meg en kriger neste år, spørrs det nok om det blir en slik...
      Takk for tilbakemelding. Understellet ser så langt bra ut, med kraftig fester/mekanikk og vertikale kraftige legger. Linken til Phoenix viser at den har gode egenskaper.
      Mvh.
      Rolv Leirro

Comment

Working...