Announcement

Collapse
No announcement yet.

UPS igjen - i ny variant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • UPS igjen - i ny variant

    Det har vært skrevet mye om UPS her. Jeg har ikke hatt noe negative opplevelser selv, inntil idag... eller jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle det.

    Det ringte på døra idag. Jeg rakk ikke å åpne før vedkommende hadde stukket av. Det lå igjen en UPS-pakke på trappa. UPS-mannen hadde altså ringt på, lagt pakka på trappa og stukket av. Jeg trodde at de skulle forsikre seg om at pakken ble levert til riktig mottaker og få en signatur. Dette var jo en mildt sagt interessant prosedyre!

    Det ekstra interessante var at mottakeren av pakken er min tidligere arbeidsgiver, men med min adresse. Den inneholdt PC-deler som jeg absolutt ikke har bestilt eller har behov for. Hvorfor den kom til MEG aner jeg ikke. Dette er snakk om et stort selskap med 60000 ansatte - og vi er ikke engang i samme fylke.
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

    Anything worth doing is worth overdoing!

  • #2
    Antagelig var du den eneste av de 60000 han kunne stole på mens han hadde juleferie. Ansatt eller ei. Så det må du være stolt av
    arhennie

    MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
    http://hadelandmfk.no/
    www.henniehobby.no/arne

    Comment


    • #3
      Originally posted by arhennie View Post
      Antagelig var du den eneste av de 60000 han kunne stole på mens han hadde juleferie. Ansatt eller ei. Så det må du være stolt av


      Jeg skal ringe UPS og spørre om hvor i HELVETE det blir av pakka mi. Den skulle jo vært her på torsdag! (De har jo ikke signaturen min)
      Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

      Anything worth doing is worth overdoing!

      Comment


      • #4
        Artig variant. For at sjåføren skulle kunne legge igjen pakken ved døra mi måtte jeg sende en fullmakt pr. SMS.
        Fred Larssen

        Comment


        • #5
          Originally posted by flarssen View Post
          Artig variant. For at sjåføren skulle kunne legge igjen pakken ved døra mi måtte jeg sende en fullmakt pr. SMS.
          Kanskje han hadde fått fullmakt, men lagt pakka på feil dørmatte?

          Det har hendt at jeg har funnet brev i postkassa der det eneste som stemmer er husnummeret og postnummeret. Annen vei og et navn som ikke var i nærheten av å ligne mitt.
          Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
          Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

          Comment


          • #6
            Kanskje det var Jarle som var budbilsjåfør

            Comment

            Working...
            X