Unconfigured Ad

Collapse

pakkelapp kom før pakka

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tyor
    • Mar 2005
    • 9757

pakkelapp kom før pakka

Fikk pakke lapp i postkassa i dag. på ett fly jeg har bestilt fra hobbyking. Dro på posten for hente den men får da til svar att pakka ligger på Hamar. kommer ikke hit før i morgen. Lurte på hvordan det kunne skje att jeg har fått melding om en pakke som ikke har kommet enda. Fikk da svar att lappene blir sendt samtidig som pakka men hver for seg, og brev bruker jo kortere tid enn en pakke
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting
  • Tipstall
    • Mar 2010
    • 197

Har skjedd to ganger for meg også. Siste gang rett før jul, og da med en norgespakke. I følge damen på posten var jeg tredjemann den dagen som hadde fått hentelapp uten noe å hente. Dersom man har sporingsnummer på pakken, lønner det seg å spore pakken på posten.no. I begge tilfellene mine var sporingen helt korrekt, og viste at pakken fremdeles lå på en sentral eller noe sånt.
    Knut

Diverse fly; de fleste med propell...

Comment

• kristianwest
      • May 2011
      • 1769

Joa, har skjedd meg også flere ganger. Jeg tror uttrykket "lang i maska" ble født på den måten
      Kristian Westgård
      Nittedal

Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50

Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
      — Neil Armstrong

Comment

• tyor
        • Mar 2005
        • 9757

Sjekket sporingsnummeret men trodde kanskje den ikke var registrert her på post i butikk enda så derfor det fortsatt sto hamar
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

Comment

• ArneH
          • Dec 2009
          • 1562

Har skjedd meg to ganger på Østerås postkontor.
          Vennlig Hilsen
          Arne Husby

Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

Comment

• orjanp
            • Nov 2007
            • 726

Årsaken til dette er at pakkene er blitt forsinket fra terminal av en eller annen uforsvarlig grunn. Normalt kommer pakkene til utleveringssted før pakkelappen i postkassa. Pakkelappen kommer ut i posten dagen etter at pakken er registrert på terminalen. Det er i de aller fleste tilfellene tid nok til å få ut pakkene. Men som nevnt, ting skjer.
            Ørjan Pettersen
            Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

Comment

Working...