Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Fikk pakke lapp i postkassa i dag. på ett fly jeg har bestilt fra hobbyking. Dro på posten for hente den men får da til svar att pakka ligger på Hamar. kommer ikke hit før i morgen. Lurte på hvordan det kunne skje att jeg har fått melding om en pakke som ikke har kommet enda. Fikk da svar att lappene blir sendt samtidig som pakka men hver for seg, og brev bruker jo kortere tid enn en pakke
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
Har skjedd to ganger for meg også. Siste gang rett før jul, og da med en norgespakke. I følge damen på posten var jeg tredjemann den dagen som hadde fått hentelapp uten noe å hente. Dersom man har sporingsnummer på pakken, lønner det seg å spore pakken på posten.no. I begge tilfellene mine var sporingen helt korrekt, og viste at pakken fremdeles lå på en sentral eller noe sånt.
Årsaken til dette er at pakkene er blitt forsinket fra terminal av en eller annen uforsvarlig grunn. Normalt kommer pakkene til utleveringssted før pakkelappen i postkassa. Pakkelappen kommer ut i posten dagen etter at pakken er registrert på terminalen. Det er i de aller fleste tilfellene tid nok til å få ut pakkene. Men som nevnt, ting skjer.
Ørjan Pettersen Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment