Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Om Mr Crazy driver med svindel kan man sikkert diskutere lenge.. Men det det ikker hersker noe tvil om er at han utviser usedvanlig dårlig forretningsskikk når han han tar inn haug med billig RC greier, og spekulerer i at kjøpere som ikke har peiling skal kjøpe de overprisete varene hans..
Han har jo ikke akkurat lagt på "litt"..
Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro
Og om jeg er noen form for talsmann for mr crazy så er svaret nei
Om du liker det eller ei, så er du blitt akkurat det som Crazy trengte, nemlig en synlig kunde som var fornøyd
Like fornøyd er kanskje ikke andre kunder når de kanskje har innsett at de betalte dobbelt av vanlig for et produkt.
Kanskje de aldri oppdager det og er fonøyd. Kanskje de "fortjente" det siden de ikke sjekket bedre, og sikkert er det fullt lovlig å selge til hvilken pris som helst !
Men sikkert er det ihvertfall at det er bra man har en selvjustis i miljøet som forhindrer flest mulig å kjøpe varer til langt over vanlig salgspris. Man må bare holde det på et saklig nivå.
Om jeg blir en fornøyd kunde gjenstår nå å se har ikke akkurat fått noe fly enda men håper d går greit
Men du er ved sakens kjerne her nå , holde det på et saklig nivå,det gjelder forøvrig begge sider i denne saken
Vel tror jeg har sakt mitt om en sak som strengttatt ikke mister mye søvn av
Hei Melby. Det flyet satte han ned i pris når denne tråden tok av. Det begynte med noen helikoptre med vanvittige fantasipriser. Så linket noen til dette flyet som og hadde svært stiv pris, men ikke så ille som disse heliene. Heli annonsene ble vel fjernet, og flyet du kjøpte ble satt ned til en veldig bra pris. Bare til info...
Jeg har funnet en bil på finn som jeg mistenker er over priset
kunne dere samle sammen fakler og høygafler å ta en ny runde med
Agressiv pruting eller tar dere bare rc saker ??
Ser ikke helt hvor du vil hen men denne sarkasmen.
Hele saken dreier seg om noen annonser Crazy Motor's hadde lagt ut på finn, med meget høy veil.pris.
Dette ble poengtert og flere medlemmer av modellflynytt forumet gjorde finn.no oppmerksom på denne prissettingen.
Selger ble da oppmerksom på at det pågikk en diskusjon ang. hans annonser på finn og valgte å slette de.
Han sender deretter en mail til administrator og påstår han blir trakasert på forumet. Admin. ber medlemmene roe ned diskusjonen, men mottar nye, meget usaklige, mail fra selger der ha antyder at Adm. er tilbakestående. Selger fortsetter utover kvelden/natten med å komme med utsagn om at medlemmen av modellflynytt forumet er amøber og har lav IQ. Selger velger deretter å legge ut ett fly til betraktelig lavere pris enn før (selges nå uten motor/elektronikk) og får raskt tilslag på denne annonsen, hvorav selger da kan skryte av at han har solgt til en meget fornøyd kunde.
Dette er altså deg melby som er den intetanende fornøyde kunden som har fått kjøpt et et billig fly pga. vår diskusjon ang. veiledende priser i firmaet Crazy Motor's.
Så her er vel du den som burde være mest fornøyd med at denne diskusjonen oppstod.
Om jeg blir en fornøyd kunde gjenstår nå å se har ikke akkurat fått noe fly enda men håper d går greit
Men du er ved sakens kjerne her nå , holde det på et saklig nivå,det gjelder forøvrig begge sider i denne saken
Vel tror jeg har sakt mitt om en sak som strengttatt ikke mister mye søvn av
Du får gi oss beskjed når du har mottatt det, og lage en byggeblogg på det.
Jeg har funnet en bil på finn som jeg mistenker er over priset
kunne dere samle sammen fakler og høygafler å ta en ny runde med
Agressiv pruting eller tar dere bare rc saker ??
Hvis det hadde vært tilsvarende Krazy Motors annonser så hadde f.eks en nybil som selges hos merkeforhandler til 300 000,- sett sånn ut:
Ny Opel selges kr 400 000,- Veiledende pris 4 mill. Først til mølla.
Hvis det hadde vært tilsvarende Krazy Motors annonser så hadde f.eks en nybil som selges hos merkeforhandler til 300 000,- sett sånn ut:
Ny Opel selges kr 400 000,- Veiledende pris 4 mill. Først til mølla.
Det ville vel heller se mer slik ut:
Ny Opel selges kr 600 000,- Veiledende pris 4 mill. Først til mølla
Øystein T.
EF Extra 300 70"
Speedfire F5B
Baudis Fosa F3B
Ascot F3B
Lynx Carbon
EF Extra 300, 58" Electric
T-Rex 700N
Blir spennende å se om Crazy Motors har varen på lager, eller om de må importere den først
er butikken hans sånn at man kan ta seg en tur å se på utvalget hans? alltid kjekt å se å kjenne litt på varene før man bestemmer seg for å kjøpe noe
trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart
Det var jo fordi jeg kjøpte begge. Jeg sa ingenting om at jeg er på MfN. Haha, lurte ham godt!
fått noe sporing eller? regner med du forskuddsbetalte dem
trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment