Unconfigured Ad

Collapse

Ny verdensrekord - 69 meter

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Quadrocopter
    Moderator
    • Aug 2007
    • 6357

Ny verdensrekord - 69 meter

Noe å begynne med isteden for å stå på stripa med radioen hengende på pondusen.....

Her seiler papirflyet inn til ny verdensrekord - VG Nett
  • elektrodude
    • Sep 2006
    • 1342

Fantastisk!! Har alltid vert fasinert av papirfly, drev med dette i timevis i min barndom. Husker jeg stjal en stor bok med over 400 sider fra min bestefar. Tok den med meg på eit skiferbrudd 500meter fra min barndomsheim, satte meg på kanten av eit stup og kastet fly hele helgen Skikkelig kick å se papirfly bli tatt av termikk og forsvinne utav syne.
    Alt som kan fjernstyres.
    ---------------------------------------------
    The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
    Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
    Steinar Kvarme.

Comment

• Quadrocopter
      Moderator
      • Aug 2007
      • 6357

Da har du sikkert vært inne på hjemmesiden deres http://www.thepaperairplaneguy.com/ som dessverre er nede nå p.g.a. for stor trafikk
      Fantastisk hva de greier å få til med en liten papirbit - ligger flere videoer på youtube som viser mer.

Comment

• elektrodude
        • Sep 2006
        • 1342

Har vert inne å tittet på den siden ja har prøvd meg litt på dette

Men har ikke stor nok plass hjemme til å få noe skikkelig dreis på det med papirfly. Kunne tenke meg å finne noen likesinnede og leige idrettshallen for å få utfolde seg litt med papirfly. Men har ikke kommet så langt enda, tror ikke det er så mange som har samme sære intressen for dette med papirfly.
        Alt som kan fjernstyres.
        ---------------------------------------------
        The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
        Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
        Steinar Kvarme.

Comment

Working...