Er det noen som vet hvorfor og evt hvor lenge Forum på scalewarbird.org skal ligge nede?
Unconfigured Ad
Collapse
Scalewarbird - forum?
Collapse
X
-
Scalewarbird - forum?
Flisespikkeri er gøy!
Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
Dyrøy MFK
ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
http://rolv.infoTags: None -
Burde definitivt samles her. Raskt, stabilt og ikke minst er hobbyen ennå mer samlet.
Og selv om warbirdgutta ikke orker 3D og vice verca så er det jo bare å abonnere på det man vil.
Det er en ren invitasjon Kjell!
mvh
Alf____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Hei igjen,
Godt å se at det støttes. Jeg har prøvd på dette tidligere og jeg vet at Tom (Xillian) ikke sitter igjen med en dritt og i tillegg har gjort en svært god jobb for å oppgradere og stabilisere systemet.
Da å kunne samle flest mulig under en etablert paraply ville være helt fantastisk. Er så lei av å sjekke x-antall fora, oppdatere her og der og knote i vei.
Jeg sitter også i styret for fullsize piloter der man også ser på å samle hele norge under samme paraply. Om man ikke prøver har man ihvertfall aldri sjans og nå er tiden inne for dette uansett om det er jet, seil, motor, 3D, warbird, heli eller whatever...____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Mvh
Bent Andreassen
Harstad Modellflyklubb på Facebook
http://www.facebook.com/#!/groups/313467363926/Comment
-
Støtter forslaget
Vi er jo alle interessert radio kontrollerte flyvende objekter
den største forskjellen er jo utsende på objektet
Det å se 7 Warbirds i lufta samtidig var bare helt herlig
Det samme er det å se Tom Erik herje med en 3d maskin
Og freestyl iMac
Så ærevære de som legger masse tid i sin hobbyComment
-
Interssan tanke, her har vi et komplett forum som er nede for tiden, hvordan skulle noe slikt sett ut da? -Jeg kunne tenkt meg at det var en egen bolk som kaltes "Scalewarbird", men det er vel å kreve for mye,,,,, -vet ikke........? Noe slikt kunne vel oppfattes som ett forum i forumet. -er ikke lett å gi helt slipp på scalewarbird.org da...!
Det vil helt sikkert bli mange flere som bidrar med sine Warbirds da, veldig positivt.
Som sagt, en intressan tanke..Comment
-
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment