Unconfigured Ad

Collapse

Batterier fra HK - hvilken frakt?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Quadrocopter
    Moderator
    • Aug 2007
    • 6357

Batterier fra HK - hvilken frakt?

Trenger noen nye batterier å vurderer om jeg skal legge en bestilling hos Hobbyking

Har ikke handlet noe fra dem på år å dag så jeg trenger noe erfaringer fra dere som har handlet batterier der nylig.
    1. Hva er ca tiden på batteri leveranser (frakt) fra HK nå om dagen
      • EMS?
      • Registret pakke?
      • Uregistret Pakke?

2. Er det noe tidsforskjell på å bestille få (ett og ett batteri) eller lønner det seg å bestille 1-2 kilo om gangen?
    3. Er det noe forskjell nå om dagen mellom EMS eller Registret pakke når det gjeller å komme igjennom nåløyet med lommeboka i behold?

Takker for svar
    Last edited by Quadrocopter; 05-04-12, 23:03.
  • KjetilT
    • Feb 2011
    • 78

Jeg bruker iallefall registrerte pakker... er da lett og spore dem og se hva som evnt er skjedd om dem ikke skulle komme frem... spess på litt dyrere ting som batterier osv... bruker aldri uregistrert... EMS er jo express da, kjekt det også om prisen er rett

Comment

• kristianwest
      • May 2011
      • 1769

Jeg bestilte to 6s batterier 20. mars. De var framme hos meg mandag 2. april.

Edit: de ble sendt med vanlig post (int. registred airmail).
      Kristian Westgård
      Nittedal

Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50

Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
      — Neil Armstrong

Comment

• Lars N
        Moderator
        • Apr 2002
        • 2891

Tja jeg bruker alltid air mail som har en maks grense på 1,85 kilo. Her kan du trygt sende lipo og det tar ca en ukes tid fra pakken blir sendt HK før du har den i postkassen. Denne har også sporing og koster rundt 26 dollar for 1,85 kilo. Disse blir sendt via Singapore og det tar derfor litt lengre tid før sporingen begynner å virke. Bestiller heller flere ganger med denne enn feks bruke EMS
        Lars Norberg

Comment

• Trulsen
          • Aug 2006
          • 3411

Originally posted by kristianwest
          Jeg bestilte to 6s batterier 20. mars. De var framme hos meg mandag 2. april.

Edit: de ble sendt med vanlig post (int. registred airmail).

Omtrent samme her. Bestilte 4stk 6s3000 og de ble raskt sendt fra HK til en forandring og var fremme på cA 14 dager med registered air mail..

Comment

Working...