Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trykking av dokument

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trykking av dokument

    Er det noen som har tips rundt trykkerier i Oslo/Akerhus traktenen som kan printe et dokuement på litt ordentlig papir og proff innbinding på dagen? Skal printe en hovedoppgave og trykkeriet vi skulle bruke sleit vist med filene og ante ikke om resultatet ble bra. Filen er i pdf fra Microsoft Word.

    Takker for tips...
    Lars Norberg

  • #2
    Originally posted by Lars N View Post
    Er det noen som har tips rundt trykkerier i Oslo/Akerhus traktenen som kan printe et dokuement på litt ordentlig papir og proff innbinding på dagen? Skal printe en hovedoppgave og trykkeriet vi skulle bruke sleit vist med filene og ante ikke om resultatet ble bra. Filen er i pdf fra Microsoft Word.

    Takker for tips...
    CopyCat kan nok gjøre det. De har filialer rundt omkring, bl.a. i Rådhusgata og i Forskningsparken.
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

    Anything worth doing is worth overdoing!

    Comment


    • #3
      Jeg vet ikke hva du mener med proff kvalitet ang selve innbindingen, men jeg har brukt Allkopi mye og de pleier å levere kopier i god kvalitet. Dessverre er min lokale sjappe nedlagt, men jeg har også brukt Nedre Slottsgate og Parkveien og vært fornøyd. Jeg har printet alt fra mellomstore bannere til kompendier, svære tegninger og fotoer.

      Hvilket trykkeri har du hatt kontakt med?
      Anders Eiebakke
      90078513

      Comment


      • #4
        Prøv Norsk Aero: Norsk Aero.
        MVH

        Jon Gunnar Wold

        Comment


        • #5
          Takker for tips. Vi har brukt et trykkeri som heter Konsis men de regnet med at det gikk bra, med kunne ikke vite pga mange feilmeldinger osv med pdf filene. Så må dra inn i morgen tidlig å se på hvordan det har gått, satser på at det har gått greit hvis ikke må vi ta turen andre steder imorgen.
          Lars Norberg

          Comment

          Working...
          X