Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg prøver å finne igjen en "eldre" video hvor dem har et octocopter
rigga med FPV og bl.a. filmer en 100cc modell hovrende over et vann og noe greier.
Vanvittig bra video, men klin umulig å finne igjen!
Dritbra den der. Nå ble jeg gira igjen kjenner jeg.
Synd du ikke har et kamerakopter Arne Hennie, for du hadde vært typen til å bli med på badestranda en ettermiddag for litt film på Randsfjorden
hehe... Godt å høre.. Men ikke så rart med denne videoen nei.
Planen er at jeg skal klare å produsere noe i nærheten i nær fremtid.
Jeg titta på litt produkter hos www.fpvshop.no, samt hadde en (for en
tid tilbake) en god og lang samtale med en av brukerne her om FPV og hva man skal
ha osv. Nevner ikke navn, men god hjelp, og nå er jeg godt i gang snart
Arne har vel så mye greier på hylla at en kamera-sak ikke burde være noe problem
Synd du ikke har et kamerakopter Arne Hennie, for du hadde vært typen til å bli med på badestranda en ettermiddag for litt film på Randsfjorden
Jeg har dugandes kopter, men ikke noe dugandes kamera.
Så har du kamera kan jeg bli med å forsøke å filme jeg
Det er en sak til da. Kopteret er ikke riktig flyklart ennå. Kan vel ta en stund ennå er jeg redd, og det gjenstår å se om jeg får den til å fly i det hele tatt...
Jeg har dugandes kopter, men ikke noe dugandes kamera.
Så har du kamera kan jeg bli med å forsøke å filme jeg
Det er en sak til da. Kopteret er ikke riktig flyklart ennå. Kan vel ta en stund ennå er jeg redd, og det gjenstår å se om jeg får den til å fly i det hele tatt...
[ATTACH=CONFIG]56456[/ATTACH]
Lol......du får si fra når den er klar da ........men da har jeg vel skiftet hobby
Tja, skal ikke se bort i fra det som litt avkobbling. Men stresser ikke med noe.
Fikk en EF-60'' i går som står så og si klar til test nå. Er ikke rart jeg blir lei ........og den detter vel ned på første tur. Eller nei det gjør den ikke. Det er er jo OS/PA oppsett som jeg har brukt masse før
Tja, skal ikke se bort i fra det som litt avkobbling. Men stresser ikke med noe.
Fikk en EF-60'' i går som står så og si klar til test nå. Er ikke rart jeg blir lei ........og den detter vel ned på første tur. Eller nei det gjør den ikke. Det er er jo OS/PA oppsett som jeg har brukt masse før
Som avkobling ja. Jeg kjøpte driftebil for ca 2 uker siden. Morro ja, men like lite pirrende og spennende som simulator. Det blir ikke det samme når det ikke er noe adrenalin med i bildet. Har forresten samme bil som jeg så du ble anbefalt på det andre forumet. Bare å komme å titte på den om du vil
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment