Announcement

Collapse
No announcement yet.

Useriøs selger til og med på rcmarked

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Useriøs selger til og med på rcmarked

    Uheldighvis finnes de overalt.
    Må bare dele dette med dere slik at ikke dere også blir lurt av useriøse selgere.

    Nå er det ikke snakk om store beløp men det er noe med prinsippet her og det å være ærlig når man selger noe.

    Var inne på rcmarked bare for å titte. Fant en interessant annonse av en fyr som skulle selge 8x rctimer motorer.

    Jeg spurte selger om disse var nye eller brukt og selger sier disse var helt nye, aldri brukt.
    Jeg valgte å kjøpe 4 stk og satt penger inn på konto. 2 dager etter fikk jeg pakke i postkassa med 4 stk motorer.

    Etter en kjapp titt på disse hadde 3av4 store stykke skader på baksiden ved Akselen. + at den ene motor adapteren av en eller annen grunn ikke satt fast til akselen akkurat som akselen er litt for tynn.

    Personen selger 4 stk til og jeg vil bare fra råde dere andre om ikke å kjøpe disse av faren for å bli lurt.

    Synes det er veldig synd det fins slike useriøse folk der ute men sånn er det nå bare.

    Takk for meg!

  • #2
    Useriøs selger til og med på rcmarked

    Originally posted by thomas.kjolstad View Post
    Uheldighvis finnes de overalt.
    Må bare dele dette med dere slik at ikke dere også blir lurt av useriøse selgere.

    Nå er det ikke snakk om store beløp men det er noe med prinsippet her og det å være ærlig når man selger noe.

    Var inne på rcmarked bare for å titte. Fant en interessant annonse av en fyr som skulle selge 8x rctimer motorer.

    Jeg spurte selger om disse var nye eller brukt og selger sier disse var helt nye, aldri brukt.
    Jeg valgte å kjøpe 4 stk og satt penger inn på konto. 2 dager etter fikk jeg pakke i postkassa med 4 stk motorer.

    Etter en kjapp titt på disse hadde 3av4 store stykke skader på baksiden ved Akselen. + at den ene motor adapteren av en eller annen grunn ikke satt fast til akselen akkurat som akselen er litt for tynn.

    Personen selger 4 stk til og jeg vil bare fra råde dere andre om ikke å kjøpe disse av faren for å bli lurt.

    Synes det er veldig synd det fins slike useriøse folk der ute men sånn er det nå bare.

    Takk for meg!
    Håper du tar det opp med vedkommende og ikke stempler noen som useriøse før de får sjangse til å ordne opp for seg.

    Men beklagelig at dette er slik folk skal være Jeg har handlet med mange her inne og har null dårlige erfaringer.

    Comment


    • #3
      Det var jo kjempetrist. Men hva hadde du egentlig tenkt deg når du kjøpte second hand billigmotorer? Tror du selgeren har krympa akslingen?
      Anders Eiebakke
      90078513

      Comment


      • #4
        Useriøs selger til og med på rcmarked

        Prøvd å sende han Mail men ingen svar.
        Har var veldig rask til å svare når jeg skulle kjøpe de.

        Stort sett er folk ærlige og oppriktige. Håper dette gjelder denne gangen også.

        Comment


        • #5
          Useriøs selger til og med på rcmarked

          Originally posted by bjeff View Post
          Det var jo kjempetrist. Men hva hadde du egentlig tenkt deg når du kjøpte second hand billigmotorer? Tror du selgeren har krympa akslingen?
          Når selger sier de er nye vil jeg stole på det. Da er vi tilbake til ærligheten. Men som sagt. Dette er mere en prinsippsak en noe annet.

          Comment


          • #6
            Håper dere finner ut av det!

            Jeg personlig har stort sett bare gode erfaringer med bruktkjøp.
            ---
            Mvh
            Hasse Andre Ruud
            Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

            Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

            Comment


            • #7
              Useriøs selger til og med på rcmarked

              Originally posted by hassajo View Post
              Håper dere finner ut av det!

              Jeg personlig har stort sett bare gode erfaringer med bruktkjøp.
              Jeg og absolutt.
              Har kommet i dialog med selger. Så håper dette ordner seg.

              Comment


              • #8
                Det var godt å høre, og kanskje viktig at vi ikke henger ut personer før vi er 100% sikre på at vi har blitt lurt..
                Det kan være mange grunner til at personer ikke får svart innen kort tid.

                Lykke til
                ---
                Mvh
                Hasse Andre Ruud
                Vingtor Rc Club - www.vingtor.org

                Gratis annonseplass for Rc utstyr - www.rcsalg.no

                Comment

                Working...
                X