Unconfigured Ad

Collapse

Tribute tråden 2012

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wulf
    • Jun 2007
    • 2055

    #16
    Ja. Kroppen ble funnet 5m unna med avrrene hender. Men en dyktig kirurg har fikset det meste ,
    Balsa

    Comment

    • Guest

      #17 Unapproved
      Denne er så nære som det går ann å få blitt et totalhavari, så den fortjener en plass syns jeg
      Min 30% 330SC. Håper jeg får mulighet til å komme i år også

      Last edited by Guest; 01-01-13, 01:12.

      Comment

      • tyor
        • Mar 2005
        • 9757

        #18
        Startet 2012 med å krasje ESM spiten 15/1-2012 da rorhornet på høyderor servoen løsnet, og siden gikk det slag i slag
        Click image for larger version

Name:	Bilder517.jpg
Views:	2
Size:	70.1 KB
ID:	596125

        Neida. var ikke så ille år. hadde vel to "store" krasj til. det ene var b17 fra HK som ble tatt opp i alt for stor vind på flaterudhagan. Den ble bokstavelig talt tatt av vinden og havnet midt i depoet, mellom alle de store fine warbirda som sto der. Var bare glad den ikke traff noe annet jeg. den er forøverig reparert og flyklar Det andre var en sånn liten seafury funfighter fra hk som gikk rett i bakken på full gass, etter en overmodig lowpass. Den var ikke reparerbar
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

        Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

        Comment

        • peppern75
          • Jun 2006
          • 671

          #19
          Jeg har kræsjet alt for mange fly i år. Det har vært lite flyving, men har totalkræsjet 11 fly, de fleste små. Har flydd 4 omganger dogfight i år med resultat, 4 kræsj. Men det værste var LeO'en, som gikk ned på andre turen (pilotfeil) etter oppbyggingen fra tidligere kræsj. Årets siste var en midair i går ved Monolitten.
          Her er bilder av noen av dem ....
          Attached Files
          Min hjemmeside: http://www.smartweb.no/

          Per Nilsen
          Spikkestad

          Comment

          • Ofly61
            • Apr 2008
            • 785

            #20
            Kræsja 3 EDF'er i 2012 (alle reparert). Konverterte til 100% 2.4GHz p.g.a. dette ...
            aldri så vondt at det ikke er godt for noe (noen). Dessverre kan jeg ikke skifte
            ut den dårlige piloten/været så jeg må nok regne med litt reparasjoner i 2013 oxo.

            Comment

            • Kenolang
              • Jul 2010
              • 2530

              #21
              Har ikke noe å bidra med her, kræsjer det gjør jeg ikke!!
              EF Extra 300.48", 78", 91", 104",125"
              EF Yak-54. 110"
              EF MXS 83"
              GB Yak-55 2,2m

              Indoor: Donatas Arrow5, AP Sueleven, AP Sbach EPP
              Takk til:
              Autopartner.se
              http://www.youtube.com/my_videos?feature=mhee

              Comment

              • ArneH
                • Dec 2009
                • 1562

                #22
                Det er sjelden det er en kveld uten litt reparasjoner, etter en dag på feltet. Lim og tape er mine gode venner.
                Vennlig Hilsen
                Arne Husby

                Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

                Comment

                • xxl
                  • Feb 2008
                  • 1624

                  #23
                  Originally posted by Kenolang
                  Har ikke noe å bidra med her, kræsjer det gjør jeg ikke!!
                  .... ....
                  BOOMA Intelliswitch

                  Odd A Eriksen

                  Comment

                  Working...