Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Bytt til et skikkelig operativsystem? Mye fine Unix og Linux varianter der ute...
*graver flammesikker skyttergrav*
Fra spøk til revolver - har du sjekka sikkerhetspolicy i Defender / security essentials?
Propellen skal være på toppen!
Raptor 50 | MD8 | T-Rex 600 | Gaui NX4 | Gaui X2 | Mini Prôtos (i deler...) | Raptor 90 (i deler...) | Noen greier med propellen på feil sted.
Status pr nå er at PC`en er levert tilbake til Elkjøp hvor de skal prøve å fikse feilen. De hadde i og for seg en viss egeninteresse av dette, siden de selger MYE pc`er med Win8 nå. Videre forsøkte de med ulike pc`er (4 stk) hvor det samme skjedde, også en Hewlett Packard. Fellesnevneren er win8, tydeligvis.. Jeg gir de et par dager før jeg evt hever kjøpet. Feilen ligger definitivt ikke hos Elefun, som selv har engasjert seg i problemet (det skal de ha..). Men det er klart at dette problemet rammer Elefun også.
De mente det kunne være en aspx-ting. Når man logger seg inn på Elefun så kommer det opp elefun.no/rc/hobby.aspx i adressefeltet. Men det gjør det jo på rcpro også, og den siden kommer jo inn så det dundrer. Hvorfor dette er en Elefun-ting er mildt sagt underlig.
Slenger meg på her... Jeg opplever noe liknende, men det gjelder absolutt nettleseren på maskina mi; en ny hp med windows 7, men iexplore 9. Ved f.eks googlesøk skjer det at når jeg klikker på en link, kommer jeg til noe helt annet som er fullt av reklamesøppel etc. Andre ganger kommer "denne siden kan ikke vises", men når jeg klikker på adresselinja og enter, kommer siden fram... Helt på trynet!
Midlertidig løsning ble google chrome, men også den er meget ustabil... :banghead::what:
Litt gla`nyheter.. Etter den siste windows-oppdateringen er alt bare solskinn Har ikke ide om hva som var feilen, men er det i orden så er det i orden. Vil bare gi all mulig ros til Elefun som sendte en PM og tilbød seg å se på problemet. Denne serviceinnstilingen er hovedgrunnen til at jeg helst handler der.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment