Unconfigured Ad

Collapse

Tablet / Nettbrett for MSH Ikon/Brain og andre ting

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hanzo
    • Nov 2005
    • 845

Tablet / Nettbrett for MSH Ikon/Brain og andre ting

MSH kommer snart ut med en Android applikasjon for å sette opp Brain/Ikon, dette frister selvsagt veldig, og jeg står og lurer på om jeg skal bytte ut min gamel Ipad2 med noe nytt flott 10" greier, eller å gå for en billig 7" sak og kun ha denne i radiokofferten for oppslag av manualer og oppsett av Brain og denslags. Ser du får halvgreie nettbrett ned mot tusenlappen, og sikkert greit nok + for et par tusen.

Noen som har peiling på disse, og kan komme med noen anbefallinger om hva som kan lønne seg å kjøpe?
  • flarssen
    • Jan 2005
    • 1842

Min erfaring begrenser seg til billigbrett fra Witstech og Ainol. De har fungert uten problemer og har gitt mye for pengene.
    Har inne bestilling på Ainol Novo 10 Captain, men den er blitt en smule forsinket. Full HD på 10" skjerm
    Fred Larssen

Comment

• Flyfreaken
      • Dec 2009
      • 717

Samsung Galaxy Tab2, eller samsung galaxy note 2 Er dog l7tt dyre begge to....

Comment

• tesa
        • Nov 2006
        • 165

hehe det enkleste e jo bare å bytte telefon til android !!! få vekk den eple greia du bruker

Click image for larger version

Name:	applepoo.jpg
Views:	1
Size:	10.0 KB
ID:	600725
        Last edited by tesa; 28-05-13, 07:47.

Comment

• Hanzo
          • Nov 2005
          • 845

Originally posted by tesa
          hehe det enkleste e jo bare å bytte telefon til android !!! få vekk den eple greia du bruker
          Pfftt, sitte der med 4" skjerm, det er passé! Nei, en god anledning til et billig mindre nettbrett med Android software for MSH, samt alt av manualer for radioer, ladere og denslags i PDF format. Det bør være endel av standardpakken

Flarssen: Hvilken prisklasse snakker vi om nå?

Comment

• flarssen
            • Jan 2005
            • 1842

$100-200, f.eks. Ainol NOVO7 Crystal 1.5GHz Dual Core 7 inch IPS 1024*600px Android 4.1 8GB
            Har kjøpt mine derfra. Oppgraderer til EMS, da det inkluderer fortollingsgebyret her hjemme.
            Det kan nok lønne seg å ta et raskt søk først. Det ligger mye erfaringer rundt om på Android forumene.
            Fred Larssen

Comment

• lacappuchino
              • Oct 2007
              • 1342

Pass på at saken har bluetooth da, hvis den skal brukes til å sette opp diverse saker via det.
              Honeybee CP 2

Comment

Working...