Hadde bilen på service i går, og når jeg skulle sjekke oljenivået i dag, oppdaget jeg en stor sprekk i plastdekselet over batteriet.
Ser ut som servicemannen hadde slått på det for å få det på plass.
Løste seg heldigvis denne gangen.
"
Hei ser på bilder at det er ett sprekk i batteridekselet dit. Vi har hatt det av for og sette inn batteripolen med kontaktfett , det er det blå forvede stoffet du bemerker på batteripolen. Vi setter på nytt batterideksel for deg ( vi betaler ). Jeg måtte bestille deksel det kommer onsdag 06.11.2013. du kan komme og få det satt på når det passer deg
Med vennlig hilsen
RøhneSelmer Ensjø"

Ser ut som servicemannen hadde slått på det for å få det på plass.
Løste seg heldigvis denne gangen.
"Skade på batterilokk etter service hos dere i går. Da jeg åpnet panseret i dag for å sjekke oljenivå, oppdaget jeg at det var slått hull i dekselet over batteriet. Da jeg tok av dekselet for å se hvorfor det var åpnet, fikk jeg se at det var spraylakkert blått over plusspolen. |
"
Hei ser på bilder at det er ett sprekk i batteridekselet dit. Vi har hatt det av for og sette inn batteripolen med kontaktfett , det er det blå forvede stoffet du bemerker på batteripolen. Vi setter på nytt batterideksel for deg ( vi betaler ). Jeg måtte bestille deksel det kommer onsdag 06.11.2013. du kan komme og få det satt på når det passer deg
Med vennlig hilsen
RøhneSelmer Ensjø"
Comment