Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rc-hansker.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rc-hansker.

    Er det noen som har kjøpt og prøvd hansker fra rcgloves.com ? Vurderer å bestille et par, da jeg ikke liker sendervott.
    Karl Hans Glommen.
    Mjøsa Modellflyklubb

    Man har ikke mer moro enn man kjøper sjøl.

  • #2
    De få gangene det er for kaldt til at jeg klarer å fly med bare hender, tyr jeg rett og slett til et par med golfhankser. Fikk tipser av en golfer, de er veldig tyne og du har veldig god bevegelighet i disse. De er nok dessverre ikke all verdens varme, men de har fungert veldig bra for meg. Har prøvd med sånn heldekende sendervott, men det taklet jeg ikke å få med dessverre.

    Comment


    • #3
      Kjøp hansker på Nille... Koster vel 12,90/par tror jeg. Sømløse, tynne "stretch"-hansker som er helt geniale til modellflyging og alt annet! Kjøper 10 i slengen, da de ikke er de aller mest holdbare!
      Audun Thinn
      Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

      Comment


      • #4
        Jeg kjøpte noen billige fleece vanter på XXL her om dagen fra HellyHansen som jeg klippet av tuppen på tommelen og pekefingeren. Fungerer utmerket.
        Lars Norberg

        Comment


        • #5
          Hei Karl, syntes du fortsatt skal vurdere denne sender våtten, mitt andre år med denne og det er veldig praktisk når du skal legge fra deg senderen på bakken og det er snø som det normalt er når det er kaldt.

          Raydiowarm sendervott MK IV

          Bruker den ned til 20 blå...
          Audun Johnsrud
          Nittedal - HMFK

          * Flyr divserse planker og noen visper.
          En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

          Comment


          • #6
            Støttes! Jeg likte ikke å fly med sendervott i starten, men med litt seriøs modding passer den meg veldig bra: www.jotto.no is parked
            Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

            Anything worth doing is worth overdoing!

            Comment

            Working...
            X