Announcement

Collapse
No announcement yet.

Litt skryt som må ut :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Litt skryt som må ut :)

    Er mange som skriver om negative opplevelser når det gjelder å handle fra norske nettbutikker i forhold til både pris, levering og tilgjengelighet.
    Noen sliter med å få kontakt med de som selger og savner tilbakemeldinger om varene er underveis eller ikke.
    Jeg bare må fortelle om en veldig god opplevelse om en nettbutikk her til lands som jeg har lest her på forumet andre klager på. Dette var vel tredje gangen jeg bestillte deler derfra til guttungen sin Traxxas bil.
    Butikken det gjelder er SamiRC som jeg tror har tilholdsted i Oslo. Her har de virkelig lagt seg i selen med å serve rask og enkelt. Bestilte noen deler sent søndagskveld( sist søndag) og allerede tirsdag lå det i postkassa hos oss her oppe i Narvik.
    Det kaller jeg raskt levert. Knallbra av dere på SamiRC

    Dette var en så hyggelig opplevelse at jeg bare måtte dele det til dere alle ute på forumet.
    Kenneth Kåsereff

    I hangaren:

    Masse seilfly
    Masse Pattern/F3A
    Masse depron
    Haugevis med prosjekter

    Og alt flyges med JR selvsagt

  • #2
    Helt ok de, jeg har kun vært i den fysiske butikken 4-5 ganger som ligger i et villastrøk mellom Ullevål og Tåsen.
    Har stort sett vært småting og rekvisita, siden de har rettet satsningen mest mot bil, mens jeg driver med alt som flyr.
    Men det er kun en liten omvei hjem fra jobb for å stikke innom, smallsize eller SamiRc blir omtrent samme lengde på omvei.

    Personalet virker hyggelige de, og prisene er helt ok.
    De har ikke kortleser i butikken, så ha med kontanter om man skal handle der direkte!

    Comment

    Working...
    X