Unconfigured Ad
Collapse
Har lyst på 3D printer....
Collapse
X
-
Comment
-
Om man så til slutt har byttet ut det meste av delene, så det økonomisk sett ikke er særlig lønnsomt fremfor å kjøpe en dyrere en, så har man lært veldig mye på veien
Selv om jeg fortsatt ikke har fått printeren min, så har jeg tegnet min første gjenstand jeg trenger i Tinkercad.
Det var egentlig overraskende intuitivt og enkeltComment
-
Og bygge å modifisere printerne for å få de bedre, er ikke det litt av moroa og ikke minst lærerikt da?
Om man så til slutt har byttet ut det meste av delene, så det økonomisk sett ikke er særlig lønnsomt fremfor å kjøpe en dyrere en, så har man lært veldig mye på veien
Selv om jeg fortsatt ikke har fått printeren min, så har jeg tegnet min første gjenstand jeg trenger i Tinkercad.
Det var egentlig overraskende intuitivt og enkelt
Det blir det samme med printeren. Nå vil jeg bare tegne og printeGreverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening
Anything worth doing is worth overdoing!Comment
-
Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening
-
Begynner å bli en del år siden jeg gadd å skru bil selv også (dog med noen få avvik).
Men det er fint i starten for å lære hvordan ting virker, for å lettere kunne diagnostisere problemer senereComment
-
Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening
-
Noen tips om bra forum for 3D-printing? Gjerne Norske også, har sjekket reprap.no sitt forum, men det er bare gamle poster.
Er på Thingiverse da
Tar gjerne i mot tips om software for 3D-tegning også, har laget en tegning i Tinkercad og det gikk greit.
Gjerne noe med litt flere muligheter og funksjoner.Comment
-
Noen tips om bra forum for 3D-printing? Gjerne Norske også, har sjekket reprap.no sitt forum, men det er bare gamle poster.
Er på Thingiverse da
Tar gjerne i mot tips om software for 3D-tegning også, har laget en tegning i Tinkercad og det gikk greit.
Gjerne noe med litt flere muligheter og funksjoner.
Sent fra min SM-G930F via TapatalkLars NorbergComment
-
Kun pris på forespørsel ser det ut til, og da tenker jeg at det kanskje er litt overkill til enkelt hobbybruk og ikke til næring.
Hva koster f. eks. standard edition sånn ca.?Comment
-
Tviler ikke et sekund på at det er bra, men det er et dårlig tegn at verken de Norske forhandlerne eller produsenten selv priser produktene på sidene side.
Kun pris på forespørsel ser det ut til, og da tenker jeg at det kanskje er litt overkill til enkelt hobbybruk og ikke til næring.
Hva koster f. eks. standard edition sånn ca.?
Sent fra min SM-G930F via TapatalkLars NorbergComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment