Unconfigured Ad

Collapse

Det kunne ha vært meg....

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jørgen123
    • Jul 2005
    • 706

hei
    dere må ha/være lett i kroppen, sterkt sjelett, utrolig spenst og veldig sterk, for å klare slike ting
    Jørgen Wake Stensen
    Bodø MFK
    Man blir aldri bedre uten utfordringer og trening!

Comment

• Flydude
      • Jun 2004
      • 509

Originally posted by jørgen123
      hei
      dere må ha/være lett i kroppen, sterkt sjelett, utrolig spenst og veldig sterk, for å klare slike ting

Vi trener og bygger opp kropene våre. David Belle er jo sjuk da! Ikke mange som måler seg med han, mener jeg. Og han har en utrolig bra flyt!

Ingen oppfordres til å hoppe ut fra et 5 m drop først e gangen, andre gangen eller tredje gangen. Man skal bygge opp muskler og alt annet, så man klarer ting man er komfortabel med.
      Simen

Why drink and drive, when you can fly so high?!

Comment

• Thinnthinn
        • Sep 2002
        • 1172

Det må da være utrolig greit å ha tau hengende utenfor bygninger, samt alltid vite hva som er på andre siden av en stengt dør eller en luke osv....
        -Og ikke minst, hva som eller ved siden av det taket man kaster seg ut fra ;o)

Neida! Ser utrolig imponerende ut! Det er vel litt misunnelse å spore fra en som mener stabilitet er viktigst.... Få tyngepunktet på kroppen ned!!
        Audun Thinn
        Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

Comment

• Flydude
          • Jun 2004
          • 509

Originally posted by Flydude

Jeg vil ikke si den filmen der er 100% parkour. Han viser seg for det meste fram med fancy flips (saltoer) og andre ting som får folk til å skjønne hvorfor vi stammer fra apene.. :P
          Trekker tilbake det jeg sa. Jeg så ikke hele filmen da jeg så den første gangen, for hadde dårlig tid. Nå har jeg sett hele og det er mye parkour midt i. Starter med en del showoff, men kommer seg utover i filmen. 100% er den fortsatt ikke, men er mye mer enn jeg først trodde.. Tenk dere hva som er unødvendig for å komme seg fortest og mest effektivt framover, så er det lettere å utelokke det som ikke er parkour..

Han fyren som vi for det meste ser, er veldig god. Skal ha trent litt for å komme dit. Jeg er ihvertfall ikke så god...

Originally posted by Thinnthinn
          Det må da være utrolig greit å ha tau hengende utenfor bygninger, samt alltid vite hva som er på andre siden av en stengt dør eller en luke osv.... -Og ikke minst, hva som eller ved siden av det taket man kaster seg ut fra ;o) *

Neida! Ser utrolig imponerende ut! Det er vel litt misunnelse å spore fra en som mener stabilitet er viktigst.... Få tyngepunktet på kroppen ned!! **
          *Uten at jeg forstår fransk eller hadde tekst da jeg så hele filmen, som dette er et klipp fra, så er nok poenget at han ventet de personene og visste ganske godt hvor han skulle løpe, og hengt det tauet ut på forhånd

** Hi hi hi
          Last edited by Flydude; 19-12-05, 15:45.
          Simen

Why drink and drive, when you can fly so high?!

Comment

Working...