Announcement

Collapse
No announcement yet.

APACER Image Steno SV300 128 MB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hvordan blir det å kopple til "utløseren" til mottageren på en ledig kanal ?

    Bør jo kunne skru av og på
    Jon T Vatn
    http://www.fg-racing.net
    Norway Oslo Romsås.

    Comment


    • #17
      Vet ikke hvordan apacer'n er, men verbatim-saken har auto-off etter 30-60 sekunder.

      Og får å slå den på i video-modus er det flere knappetrykk som skal til.


      Det langt enkleste er altså å slå den på ved takeoff.
      heltpropell.com
      Trondheim MFK

      Comment


      • #18
        Vet ikke hvordan apacer'n er, men verbatim-saken har auto-off etter 30-60 sekunder.
        Denne filmen er filmet med verbatim-kameraet, og den varer 3min og 15sek.

        Comment


        • #19
          Vet ikke hvordan apacer'n er, men verbatim-saken har auto-off etter 30-60 sekunder.
          Denne filmen er filmet med verbatim-kameraet, og den varer 3min og 15sek.

          EDIT: Beklager dobbeltposting

          Comment


          • #20
            Originally posted by Patz
            Denne filmen er filmet med verbatim-kameraet, og den varer 3min og 15sek.

            EDIT: Beklager dobbeltposting
            Auto off når du ikke filmer da veit du! Ettersom han lurte på om man kan starte og stoppe filmingen over radio! Dvs stopper du filmingen vil kameraet skru seg av etter 30 sek så du ikke får starta den igjen uten flere knappetrykk
            Geir Amund Lindberget

            Comment


            • #21
              Originally posted by galmania
              Auto off når du ikke filmer da veit du! Ettersom han lurte på om man kan starte og stoppe filmingen over radio! Dvs stopper du filmingen vil kameraet skru seg av etter 30 sek så du ikke får starta den igjen uten flere knappetrykk
              Det var det jeg mente, ja.

              EDIT: Det var jo en av mine tidlige filmer det ble linket til også! Hehe. (Mange flere eksempler på heltpropell.com)
              Last edited by dagauss; 31-03-06, 08:52.
              heltpropell.com
              Trondheim MFK

              Comment


              • #22
                synes fortsatt disse kameraene gir for dårlig kvalitet, generelt lav oppløsning blafrende farger osv
                Alf Surdal
                Hovsherad

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Alf Surdal
                  synes fortsatt disse kameraene gir for dårlig kvalitet, generelt lav oppløsning blafrende farger osv
                  Helt klart dårlig billedkvalitet, men oppløsningen i seg selv er vel bra? Kvaliteten (manglende sådan) skyldes vel heller optikk, billedbrikke og intern prosessering.


                  Men til 20g(!) og 500 kroner er det fremdeles artig. Neste trinn opp er dyrere, mer komplisert og adskillig tyngre.

                  Hvis noen har tips til et lett(~200g) kamera med god videofunksjon tas det imot med takknemlighet.
                  Last edited by dagauss; 31-03-06, 11:23.
                  heltpropell.com
                  Trondheim MFK

                  Comment


                  • #24
                    Flyttet det jeg skrev om her til Film og bilder fra modellfly - (MFN) ModellflyNytt.no
                    Last edited by galmania; 31-03-06, 12:29.
                    Geir Amund Lindberget

                    Comment


                    • #25
                      APACER Image Steno SV300 128 MB

                      Heisan, jeg tror vi får se hva vi betaler for her. Man får jo ikke i pose og sekk for 300-400,-
                      Tror nok mange kun syntes at dette er en artig måte å få filmet f.eks fra flystripen sin på for en "billig" penge.
                      Caw

                      Comment


                      • #26
                        APACER Image Steno SV300 128 MB

                        Hei igjen, har noen fått napp fra en av nettbutikkene?
                        Caw

                        Comment


                        • #27
                          Jeg bestilte Verbatim kameraet som det var film fra tidligere i denne tråden fra Danmark. www.medieshoppen.dk . Kostet meg 527 kr inkl frakt. Så kommer vell norske avgifter i tillegg..

                          De har de iallefall på lager!
                          Tore

                          www.skalamodellflyklubb.no

                          Comment

                          Working...
                          X