Announcement

Collapse
No announcement yet.

[VIDEO] All morro må ikke være radiostyrt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Men er noen av disse smarte og blonde pene? Det burde jo være altfor godt til å være sant!

    Comment


    • #17
      Tja i mine øyne burde hun være det, vi var da sammen noen år.
      Men tror hun kanskje er litt gammel for deg, dessuten er hun 2 barns mor nå og har samboer.

      Antar Tyor syns fruen er pen...

      Comment


      • #18
        uansett hva men sier finnes det som regel untak
        William Jul Ringkjøb
        Bodø MFK

        If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

        Comment


        • #19
          Originally posted by northwood
          Men er noen av disse smarte og blonde pene? Det burde jo være altfor godt til å være sant!
          hvem som er pen kommer jo an på øyet som ser. men har nå bodd ammen med fruen i 7 år så så avskrekkende kan hun da ikke være
          Tom Nohr
          Tennisveien 9
          2450 Rena

          Frsky taranis 9+
          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
          + diverse små ting

          Comment


          • #20
            Originally posted by tyor
            hvem som er pen kommer jo an på øyet som ser. men har nå bodd ammen med fruen i 7 år så så avskrekkende kan hun da ikke være

            Hehe, nå skal jeg ikke legge meg ut med hverken deg eller Tintin. Det er uansett godt å høre at det finnes skapninger som har full pott!

            Og ja, det kommer ann på øyet som ser, men en viss "norm" som flesteparten er enig i, kan man jo gå etter, uten at vi skal lage Babethread som viser eksempler slik som på HW, den tok av rimelig kjapt (situasjon: en haug 15-16 år gamle kvisete nerder og fritt spillerom for å poste bilder av damer.. Resultatet? Tenk selv!).


            God kveld
            Last edited by northwood; 04-04-06, 20:21.

            Comment


            • #21
              Hmmmm om blonde damer er tett i pappen hva da med blonde gutter????
              Hadde en sjef engang som var blond og ingenør, men skifte olje,filter og plugger på bilen sin nei det kunne han ikke...hehe...nå er jeg høy og mørk!lol
              Raptor 50
              Trex 500 esp
              JR 3810 ADT

              Comment

              Working...
              X