Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stripe i Lom - Vågå - Otta området?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ok..vi får se hvordan det passer neste gang evt. Skal muligens oppover igjen mot slutten av juni.
    Odd Sundet
    http://www.imacnorge.no

    Comment


    • #17
      Heisann!
      Jeg er oppe i Vågå nå, når det gjelder striper til å fly motorprupper, så er det vel ikke så store muligheter..
      Men om du har en liten deltavinge eller annen hangsak som du ikke er så redd for, så er det vannvittige muligheter her. Kom just ned igjen etter en rundtur oppe i fjellheimen her, og jeg har sett meg ut 10-15 forskjellige god-steder når det gjelder hang..
      Kanskje tenke på det, Supra25? Mener å huske at du testa en pitteliten sak som sikkert kunne gjort seg her...

      Comment


      • #18
        Hei!
        Jeg bor i Vågå, anskaffet meg en easyglider av de grunner som Znilla skriver, dårlig med stripe her. Har vært på rikssenteret noen ganger, har alltid vært velkommen til å fly der. Men er jo ofte mye trafikk der, særlig i helgene.

        Er helt fersk på hangflyging, var oppe på vole (startstedet for hangglidere) og testet easyglideren for første gang, hadde vind fra nord så jeg fant en "knaus" med motvind. Men jeg skjønner jeg har en del å lære med hangflyging og seilfly. Syntes jeg måtte bruke motoren litt for mye!! Jeg trenger nok litt hjelp/ erfaring for å komme i gang!!

        Originally posted by Zniila
        som du ikke er så redd for, så er det vannvittige muligheter her. Kom just ned igjen etter en rundtur oppe i fjellheimen her, og jeg har sett meg ut 10-15 forskjellige god-steder når det gjelder hang..
        Ser du har funnet mange fine plasser!! Er vel nærmest bare å bruke fantasien, men hvor har du blinket ut stedene du ville ha fløyet på?? Hva er kriteriene for et godt hang, mon tro..

        Kjell Arne

        Comment


        • #19
          Jeg kjørte opp på Vole, og der var det hovedsakelig området rundt rikssenteret som var tingen.
          Tok også veien opp mot Slådalen, der var det massevis av småhang på nedsida av veien oppover, bare finn en jevn stigning, så er mye gjort.

          Har tidligere kjørt opp Solsidevegen, mener å erindre et sted eller fem der som så bra ut, sikkert bare å prøve

          Comment

          Working...
          X